PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co zrobilibyscie na miejscu tego pana?(dlugie, z zycia wziete)

  • 11. Data: 2005-08-07 14:07:14
    Temat: Re: Co zrobilibyscie na miejscu tego pana?(dlugie, z zycia wziete)
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dd51k1$kn3$1@julia.coi.pw.edu.pl...
    > Ich serwer! Nie powinienneś byl przypadkiem przekazać im tych danych w
    > momencie, gdy odchodziłes ?

    Może się nikt nie upomniał?

  • 12. Data: 2005-08-08 18:27:41
    Od: "Parasol" <p...@p...wycinasz.onet.pl>

    Alez przekazalem ale kartke zgubili :))))))))))))))))

  • 13. Data: 2005-08-08 21:12:16
    Od: Domin <d...@o...pl>

    On Sat, 06 Aug 2005 23:04:45 +0200, Olek <o...@k...pl> wrote:

    >Wazny unika Faceta. W koncu dochodzi do
    >spotkania Faceta z Waznym i BArdzo Waznym, na ktorym Wazny mowi Bardzo
    >Waznemu, ze wszystko jest OK, ze Facet dostal umowe itd. Facet sprawdza w
    >kadrach, okazuje sie ze dopiero po spotkaniu Wazny informuje kadry, zeby
    >przedluzyc umowe Facetowi. Ale bez podwyzki oczywiscie.
    Jak facet moze uzaleznic od siebie firme i pokazac z jest bardzo
    wazny, to isc w odpowiednio skalkulowanym momencie do Bardzo Waznego i
    mu powiedziec, ze Wazny przycina w ch... i Facet czekal na poprawe
    sytucji, ale jak tak dalej ma byc to on ma dosc i bez podwyzki i to na
    pismie to mu sie nie chce od jutra do pracy przychodzic. Firma bedzie
    mogla scigac tylko na kase taka jaka miala by byc do zaplacenia przez
    opkres wypowiedzenia. Jedynie w swiadectwie pracy wpisza zerwanei
    umowy bez okresu wypowiedzenia, ale z tego mozna sie probowac
    tlumaczyc ze firma Y nie chciala placic.
    Jak Faceta stac na takie posuniecie/blef to OK. Jak nie wyjdize blef i
    powiedza droga wolna to moze zadziala jeszcze zeby sie przejsc do
    firmy X, Z i zaproponowac pociagniecie takich i takich projektow dla
    takich a takich klientow ktorzy tego potrzebuja.
    Wszystko jeszcze zalezy jak sie zachowa Bardzo Wazny, czy stwierdzi ze
    mu sie nie podoba zachowanie Waznego, czy raczej Faceta.
    pozdrawiam
    Domin