PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE] › Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    From: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    Date: Mon, 8 Aug 2005 11:38:59 +0200

    From: "nornik" <n...@t...pl>
    > nie da rady, za duzo roboty, ktorej nie moge najczesciej przelozyc na
    > nastepny dzien, jesli tego nie zrobie dzis jutro bedzie pytanie "WHY?" nie
    > zrobione, a wytlumaczenie bo mam za duzo roboty odpada

    łeeetam... ja jak mam przewał roboty to ide i pytam co ma jaki priorytet -
    bo w 8 godzin to ja sie nie wyrobie nawet gdybym na rzęsach stanął....
    (poprostu zmuszam przełożonego do odrzucenia cześci zadań) .... czasem
    stosuje też chyt : "CZY JA MAM NA PLECACH NAPISANE _J_E_L_E_Ń_ ???? JA MAM
    _T_Y_L_K_O_ _D_W_I_E_ RĘCE".... wzgledem nadgodzin niema problemów...
    wszem i wobec wiadomym jest - że jak nie będzie bonusów to szef bedzie sam
    siedział i sobie odwalał robotę.... Praca to kontrakt którego celem jest
    odnieść zyski finansowe - interesuje mnie zarobkowanie, nie inwestycje, a to
    znaczy, że nie zainwestuję za free ani jednej godziny swojej pracy. Kontrakt
    ma prawo trwać tak długo - jak długo jest opłacalny dla obu stron.

    pozdrawiam
    kantor