PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE] › Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    From: Domin <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobic w takiej sytuacji? [troche DLUGIE]
    Date: Tue, 02 Aug 2005 18:43:16 +0200

    On Mon, 1 Aug 2005 23:48:23 +0200, "nornik" <n...@t...pl>
    wrote:

    >Witam grupowiczow
    >Jestem po rozmowie z prezesem (tylko on decyduje o podwyzce) i nic, zadnej
    >(a wie ze urodzil mi sie syn, zreszta duzo rozmawialismy o tym).Szef
    >wyraznie okresli ze moja pensja jest za to co robie. Niewazne ze teraz
    >pracuje za kolezanke ktora z dnia na dzien opuscila nas udajac sie na
    >chorobowe,
    Tez idz na chorobowe... jak sie przestana kompletnie wyrabiac z robota
    to peweni zadzwonia zebys przyszedl mimo zwolnienia i wedy delikatnie
    (tak zeby nie wyszlo ze siedzisz na lewiznie) wynegocjowac podwyzke
    odwalaja polowe tego co normalnie i jeszcze najlepiej robiac to z
    domu.
    Ja tak nie moge u siebie zrobic bo nie jestem az tak niezastapiony i
    szukam ASA (czyt. roboty w Anglii) jak tylko go bede mial klade
    wypowiedzenie. Tu tez mi sie cierpliwosc konczy i jeszcze troche
    porobie i klade wypowiedzenie bez ASA najwyzej pojade do Anglii w
    ciemno wsparty przez rodzine. Do szefa mam juz taki uraz ze nawet jak
    by zaproponowal baaardzo dobre warunki to bym moze zostal ale chyba
    dopiero po pol roku by mi przeszlo.

    Pozdrawiam i zycze
    szybkiego znalezienia normalnego szefa
    Domin