PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic - klient nie placi?! › Re: Co zrobic - klient nie placi?!
    From: Piotr QBA Bogdanski <q...@s...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobic - klient nie placi?!
    Date: Fri, 30 Aug 2002 14:00:05 +0200

    Maxx wrote:

    > Specjalnie sie na prawie nie znam... ale IMHO to firmy odzyskujace dlugi nie
    > maja sie tu czym interesowac. One sie moga interesowac jak sa podstawy
    > prawne. A skoro nie ma umowy, to nie ma takiej podstawy. Zdaje sie, ze w tej
    > chwili z prawnego punktu widzenia to jest tak (niestety), ze QBA prowadzil
    > ten serwis z dobrego serca i nikt mu nie jest nic winny.

    To nie do konca tak. Firma wisi mi jeszcze zaleglosc z czasow gdy umowa
    obowiazywala!
    Piec miesiecy przed koncem umowy wpadli w tarapaty i przestali placic. Pozniej
    zaplacili
    za jeden zalegly miesiac i na tym sie skonczylo. Tak wiec sa mi winni jescze za
    4 miesiace
    z puli za umowe juz podpisana i za 4 miesice prowadzenia serwisu kiedy czekalem
    na nowa umowe :)

    Z tego co wiem, teraz maja pieniadze, ale...

    Pozdrawiam
    Piotr QBA Bogdanski
    http://www.scroll.neostrada.pl
    UIN 12136515