PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zrobic gdy pracodawca oszukuje? › Re: Co zrobic gdy pracodawca oszukuje?
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zrobic gdy pracodawca oszukuje?
    Date: Thu, 26 Oct 2006 10:01:10 +0000 (UTC)

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 08:53:28 +0200, Tomasz Kaczanowski
    <k...@n...poczta.onet.pl>
    w <ehpm1c$aor$1@news.onet.pl> napisał:

    > Male sprostowanie
    > za pore nocna otrzymuje sie dodatek 20%, ale najnizszej krajowej. Co do

    Jakaś interpretacja albo coś teges? Jak sprawdzałem porę nocną (nie grał
    mi czas odpoczynku tygodniowego, ale nie było się do czego przypczepić),
    to stała tam tylko stawka godzinowa.

    > godzin nadliczbowych, to przy niepelnym wymiarze godzin moze byc maly
    > 'myczek" w umowie i dostanie tylko podstawowa kase az do wymiaru 1 etatu.

    Jak wygląda taki myczek?

    ja czyli jakub
    Revoke.