PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zmieniono w kodeksie w kwestii urlopów? › Re: Co zmieniono w kodeksie w kwestii urlopów?
    From: "Agnieszka" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co zmieniono w kodeksie w kwestii urlopów?
    Date: 9 Jan 2004 22:28:14 +0100

    > Szanowna Agnieszko,
    > Nie zamartwiaj się, ponieważ nie masz powodu.
    > Wprawdzie wymiar urlopu będziesz mieć 3/4 x 26 dni, tj. 20 dni, ale to
    > będzie 20 dni 8-godzinnych, czyli 160 godzin. Ponieważ przy wymiarze 3/4
    > etatu pracujesz po 6 godzin dziennie, to z tych 160 godzin będziesz mieć
    > urlop w wymiarze 26 dni i 4 godziny (i ciesz się, bo zyskujesz te 4 godziny
    > urlopu wypoczynkowego rocznie, ale co do tego nie jestem na 100% pewna).
    > A tak praktycznie, gdy będziesz wypoczywać przez 4 dni (4 x 6 godz. = 24
> [...]
    Jej! Zrozumiałam! Nawet taki antytalent matematyczny jak ja! Jeśli jest tak jak
    piszesz, to rzeczywiście jakby nie patrzeć nic się nie zmieni...TYlko dlaczego
    kadrowa właśnie poinformowała nas, że mamy mniej dni urlopu??? Czy ona nie
    powinna być zorientowana w sposobie naliczania urlopów?
    W każdym razie powinniśmy walczyć o swoje, tak sądzę.
    Wielkie dzięki.