PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo zmieniono w kodeksie w kwestii urlopów? › Re: Co zmieniono w kodeksie w kwestii urlopów?
  • Data: 2004-01-08 21:49:58
    Temat: Re: Co zmieniono w kodeksie w kwestii urlopów?
    Od: "Agnieszka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam drugi raz.
    > Szanowno Agnieszko tak jak pisałem wczoraj nie przejmuj się w Twojej sytuacji
    > Tobie podobnych sytacjach  nic się nie zmieni.(...) > cyt " Urlopu udziela
    się w dni, które są dla pracownika dniami pracy zgodnie z
    > obowiązującym go rozkładem pracy, w wymiarze godzinowym, odpowiadającym
    > dobowemu wymiarowi czasu pracy pracownika w danym dniu, z zastrzeżeniem
    par.4."-(...)
    Zwracam Ci
    > uwagę ,że urlop udziela się na Twoje dni pracy, a przecież masz także dni
    > robocze w których nie pracujesz. Czyli reasumująć nic się nie zmienia a tylko
    > nastąpiła upierdliwość dla  kadrowców.Pozdrawiam.

    Dziękuję Ci za informacje, niestety, nie są dla mnie pomyślne, bo z tego, co
    piszesz, rozumiem, że jednak w mojej sytuacji wiele się zmieni...a to z tej
    prostej przyczyny, że ja pracuję codziennie po 6 godzin, więc tak czy inaczej
    tracę 6 dni urlopu...Nie wiem, czy to bezmyślnośc, czy złośliwość szanownego
    gremium prawodawców, ale nie wzięto chyba pod uwagę takiej sytuacji jak u
    mnie...Otóż ja nie mam "dni roboczych w których nie pracuję".
    Trochę mnie to załamuje, bo urlop jest dla mnie bardzo ważny...
    W każdym razie dzięki za podstawę prawną, jeszcze poczytam, żeby wiedziec, co
    mnie czeka:(

    Pozdrawiam.