PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo za paranoja w tym kraju szukac pracy??? › Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    From: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co za paranoja w tym kraju szukac pracy???
    Date: Wed, 06 Jul 2005 12:41:04 +0200

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > Cytuję Immonę:
    > "Wygadanie sie kandydata wlasciwego z informacji danej ze
    > znacznikiem "nie do rozpowszechniania", o czym zda relacje kandydat
    > podstawiony, skresla szanse kandydata."
    >
    > Wyraźnie jest powiedziane, iż jest to informacja "nie do rozpowszechniania".

    Mhm, i dlatego mówi się o tym "w zaufaniu" zupełnie obcej osobie bez
    zobowiązań wobec firmy. Cóż może sobie pomyśleć taki kandydat?
    1. Koleś (pracownik firmy ujawniający poufną informację) jest głupi, ale
    skoro mimo to pracuje w firmie i ma dostęp do danych jw to firma długo
    nie pociągnie.
    2. Koleś jest głupi i ma mnie za głupka i myśli, że uwierzę, że istotne
    tajemnice firmy rzeczywiście omawia się z kandydatami w czasie rozmowy
    kwalifikacyjnej... a właśnie... ciekaw jestem ilu z tych, którzy nie
    zdali "testu na dyskrecję" wymyślonego przez "misia o bardzo małym
    rozumku" wyraziło opinię jw i czy została ona przekazana do autora testu. :>
    3. Nikt nie jest tak głupi, żeby ujawniać taką informację przypadkowej
    osobie, ktoś próbuje mnie wkręcać...

    W sumie MSZ to to raczej test na inteligencję ewentualnie na "otwartość"
    był, niż na dyskrecję.

    > Mimo, iż kandydat faktycznie nie ma żadnych zobowiązań, to jednak pracodawca
    > może poszukiwać osób absolutnie dyskretnych i nikt mu tego nie zabroni.

    Prawda? Że też hrabia MCh nie wpadł na taki pomysł tylko czekał, aż
    wyrwą język.

    Istotne jest złamanie klauzuli "nie do rozpowszechniania" i
    > całkiem rozumiem pracodawcę, że kandydata nie zatrudni.

    Oczekujesz tajemnicy? Zachowaj ją sam. Absurdem jest oczekiwanie od
    rozmówcy większej dyskrecji niż własna.

    > Test wydaje mi się być dosyć wątpliwy,

    O to! to!

    pozdrawiam