PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrać - darmowe oprogramowanie do fakturowania i prowadzenia księgi przychodów i rozchodów (os. fiz. prow. dział. gosp)

  • 1. Data: 2006-08-29 20:10:58
    Temat: Co wybrać - darmowe oprogramowanie do fakturowania i prowadzenia księgi przychodów i rozchodów (os. fiz. prow. dział. gosp)
    Od: jacekp <j...@b...vectranet.pl>

    Witam...

    Szukam porady nt. tego jaki programik (z tych darmowych) jest wart
    polecenia do wystawiania faktur oraz prowadzenia książki przychodów i
    rozchodów...

    Programików do fakturowania jest cała masa - dość ciekawy pod względem
    funkcji wydaje się np. "Faktura 1!" z TGSoftu choć jak każdy ma też
    troszkę wad.

    Ten sam producent wypuścił jeszcze coś co nazywa się Księga Express STD.
    To jest akurat książka przych i rozchodów...

    Problem polega na tym że działają one oddzielnie a dobrze byłoby znaleźć
    programik, który integruje w sobie funkcje fakturowania i prowadzenia
    księgi...

    Jeśli macie jakieś własne doświadczenia z jakimiś programikami to dajcie
    znać...

    dzięx i pozdr

  • 2. Data: 2006-08-29 20:32:27
    Temat: Re: Co wybrać - darmowe oprogramowanie do fakturowania i prowadz
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    A co pan Google o tym sądzi ? Pytałeś się go ?

  • 3. Data: 2006-08-30 08:37:32
    Od: Orcus <o...@p...onet.pl>

    jacekp wrote:
    > Witam...

    <ciach>

    > Jeśli macie jakieś własne doświadczenia z jakimiś programikami to dajcie
    > znać...
    >
    > dzięx i pozdr

    sprawdź czy lefthand będzie Ci odpowiadał. Jest to rozbudowane
    rozwiązanie do prowadzenia księgowości, dostępne pod Windows i Linuxa.
    Projekt prowadzony przez polaków.

    http://www.lefthand.com.pl/pl/

    Pozdrawiam.

    Łukasz

  • 4. Data: 2006-08-30 11:05:52
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    jacekp napisał(a):
> [...]
    > księgi...
    >
    > Jeśli macie jakieś własne doświadczenia z jakimiś programikami to dajcie

    Mała Księgowość z Rzeczpospolitej.
    Łatwa, wygodna, ma wiele opcji (również dla Vat-owców i nie-Vat-owców),
    wystawianie faktur, rachunków, ponagleń, itp.

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 5. Data: 2006-08-30 18:34:47
    Od: jacekp <j...@b...vectranet.pl>

    > Mała Księgowość z Rzeczpospolitej.
    > Łatwa, wygodna, ma wiele opcji (również dla Vat-owców i nie-Vat-owców),
    > wystawianie faktur, rachunków, ponagleń, itp.

    To było w jakimś ostatnim wydaniu czy to jakoś wcześniej wyszło?

  • 6. Data: 2006-08-30 18:35:53
    Od: jacekp <j...@b...vectranet.pl>

    leszek napisał(a):
    > A co pan Google o tym sądzi ? Pytałeś się go ?

    Google jest głupi pod względem "opinii" - sam programy łatwo znaleźć -
    co innego poczytać opinie użytkowników którzy na tym pracują...

  • 7. Data: 2006-08-31 10:40:18
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    jacekp napisał(a):

    > To było w jakimś ostatnim wydaniu czy to jakoś wcześniej wyszło?

    Wychodzi co jakiś czas (jak unowocześniają go, może częściej) - ja do
    nich napisałam z pytaniem kiedy było ostatni raz - dostałam odpowiedź
    (minęłam się jakieś 3 miesiące ;) ) i informację, że mogę u nich jeszcze
    kupić ten egzemplarz, co zrobiłam (była droższa o przesyłkę - łącznie
    chyba 10zł). Kolejne uaktualnienia "robią się" automatycznie - z netu
    (nie trzeba kolejny raz kupować gazety z płytą).

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 8. Data: 2006-09-18 07:21:57
    Od: Orcus <o...@p...onet.pl>

    Aneczka wrote:

> [...]
    > chyba 10zł). Kolejne uaktualnienia "robią się" automatycznie - z netu
    > (nie trzeba kolejny raz kupować gazety z płytą).

    dostępne na
    http://www.lefthand.com.pl/pl/