PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co wybrac?

  • 1. Data: 2002-06-10 21:42:14
    Temat: Co wybrac?
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    Jaka specjalnosc wybrac na 3letnich licencjackich
    informatycznych?

    Studia od poczatku specjalizowane:
    - projektowanie stron www
    - zarzadzanie sieciami

    Studia ogolne z wyborem specjalizacji po 3 semestrach:
    - sieci
    - e-biznes i informatyka w zarzadzaniu

  • 2. Data: 2002-06-10 21:55:55
    Temat: Re: Co wybrac?
    Od: "Andy" <s...@f...kki.net.pl>

    Użytkownik "Mike G." <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jaka specjalnosc wybrac na 3letnich licencjackich
    > informatycznych?

    A co stoi na przeszkodzie zeby wybrac taka
    jaka wydaje sie Tobie interesujaca?

    Andy

  • 3. Data: 2002-06-11 09:27:00
    Od: "Mike G." <g...@w...pl>

    >A co stoi na przeszkodzie zeby wybrac taka
    >jaka wydaje sie Tobie interesujaca?

    Wszystkie wydaja sie jak najbardziej interesujace.

  • 4. Data: 2002-06-11 11:32:55
    Temat: Odp: Co wybrac?
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mike G. <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae36j5$hai$...@n...tpi.pl...

    > Jaka specjalnosc wybrac na 3letnich licencjackich
    > informatycznych?
    >
    > Studia od poczatku specjalizowane:

    > - projektowanie stron www

    to do tego trzeba juz studiow? swiat sie konczy.... albo studia takie liche.

    > - zarzadzanie sieciami

    wydaje sie interesujace, choc zalezy od programu.

    > Studia ogolne z wyborem specjalizacji po 3 semestrach:

    > - sieci

    co "sieci"? i jakie "sieci"?

    > - e-biznes i informatyka w zarzadzaniu

    moze kiedys rynek sie rozwinie na tyle, ze bedzie zapotrzebowanie...

    A ogolnie - rekomenduje:
    - przejrzenie programu wszystkich w/w kierunkow - tj spisu przedmiotow ze
    szczegolnym uwzgledniem czasu przeznaczonego na laborki,
    - poszukanie/popytanie osob, ktore studiuja/skonczyly studia na w/w
    kierunkach.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2002-06-11 13:12:42
    Od: "Jacek B" <c...@p...onet.pl>

    Szczeze mowiac ze pojecie informatyki czy tez informatyk staje sie szalenie
    rozległe.
    Czym jest informatyka i co robi nformatyk?
    Jacek B

  • 6. Data: 2002-06-11 16:21:55
    Od: "Jedrek" <j...@i...pl>

> [...]
    > - projektowanie stron www
    > - zarzadzanie sieciami
    >
    > Studia ogolne z wyborem specjalizacji po 3 semestrach:

    Jaka uczelnia ?

    pozdr,
    Andrzej

  • 7. Data: 2002-06-11 16:47:13
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Mike G. <g...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ae36j5$hai$...@n...tpi.pl...
    > Jaka specjalnosc wybrac na 3letnich licencjackich
    > informatycznych?

    tak wedlug mnie to przede wszystkim przejrzyj program studiow, dowiedz sie
    KTO wyklada, ILE czasu jest poswiecone na konkretne przedmioty, JAKIE
    wyposazenie ma uczelnia (zeby nie bylo, ze 3 studentow pracuje na laborce na
    1 kompie).

    Jesli dojdziesz do wniosku, ze pod tym wzgledem uczelnia jest OK, zastanow
    sie co chcialbys robic w przyszlosci, co juz umiesz i co mozesz rozijac (nie
    ma nic gorszego jak student, ktory dopiero na studiach uczy sie
    programowania), na jakich pracownikow jest zapotrzebowanie w Twoim regionie,
    z jakimi prezedmiotami nie dawales sobie rady w poprzednich szkolach
    (informatyka to na pierwszych semestrach gl. matematyka, fizyka itp).

    jesli po takich przemysleniach nadal nie wiesz co i jak... to raczej
    odradzam Ci ta uczelnie i najprawdopodobniej ten kierunek.

    Kania

  • 8. Data: 2002-06-15 11:03:04
    Od: "sickboy.lub.pl" <s...@i...pl>

> [...]
    > - projektowanie stron www
    > - zarzadzanie sieciami
    >
    > Studia ogolne z wyborem specjalizacji po 3 semestrach:

    zalezy co cię intresuje, ja bym wziął e-biz + zarządzanie lub zarzadzanie
    sieciami.

    sick