PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo wy na to - praca działów HR i nie tylko › Re: Co wy na to - praca działów HR i nie tylko
    From: Mo <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co wy na to - praca działów HR i nie tylko
    Date: Wed, 18 Aug 2004 14:06:48 +0200

    Ktoś (Tomi, a któżby!) wyklepał:

    > Na tejże rozmowie obecny był gość z działu HR oraz kierownik działu do
    > którego miałem trafić.
    > Miałem cynka od mojego kumpla, który pracuje tej firmie, żeby dać się poznać
    > jako osoba pewna siebie, potrafiąca sobie poradzić w nowej pracy. Tak
    > zrobiłem.

    A może zapomniałeś, że pewności siebie powinna towarzyszyć niejaka
    skromność? ;-)
    > facio z działu HR powiedział mu, że niezły
    > ze mnie "cwaniak" i że sprawiam bardzo "negatywne wrażenie". Niby wiem coś
    > na dany temat, niby nie wiem. Myślałem, że mnie trafi szlag!! Jak to
    > przecież się starałem odpowiadać zgodnie z prawdą, bez upiększania. Czy to
    > moja wina, że dla faceta ważniejsze było "jak się Pan czuje w grupie i na
    > jakie kategorie dzieli Pan ludzi" niż to co umiem? Gdzie w tym wszystkim

    Rozumiem Twoje rozgoryczenie i złość, ale czy zastanowiłeś się nad swoją
    postawą? Może faktycznie byłeś nieco zbyt agresywny? Nowa praca to też
    nowi ludzie, musisz umieć sobie sam poradzić, ale jako nowicjusz nie
    powinieneś za bardzo się panoszyć i poprawiać stałych pracowników,
    powinieneś się do nich dopasować. Jak to było naprawdę możesz osądzić
    tylko Ty, analizując wszystko i wyciągając wnioski *na zimno*, kiedy
    opadną z Ciebie emocje.

    > sens. Szukają gościa, który ma sobie poradzić w trudnych sytuacjach w pracy
    > (stres, wyjazdy za granicę itd.) i jednocześnie ma być ułożonym dupowlazem
    > bez własnego zdania. Tak to widzę. Bo nie wiem jaka może być inna odpowiedź?

    To nie wiesz?? Trzeba włazić w d. tym, co na górze, a na głowę ty, co na
    dole! ;-)
    > Oczywiście z roboty dupa. Zresztą jak zwykle.
    > Moja statystyka: 40 CV - wysłanych. 10 rozmów (1 w jęz. niemieckim, 1 w
    > angielskim). Sukcesów: 0!!

    Statystyki masz b.dobre MZ, 1/4 CV owocuje rozmową. Znaczy, że z CV wsio
    w poriadkie, ale kontakty osobiste musisz dopracować! No i idź na
    rozmowę z odpowiednim nastawieniem! Udanej pracy nad sobą! (Oczywiście
    nie mówię, że z Tobą jest coś nie w porządku, mam raczej na myśli
    opanowanie tych paru trików, które są tak pomocne w tego typu
    rozmowach). Powodzenia na następnej rozmowie.

    --

    Wzajemnie
    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)

    Dziś rano wyjrzawszy przez okno zobaczyłem, że na podwórku stoi
    zagadnienie. Kiedy potem wychodziłem ciągle tam stało, nie zmieniwszy
    pozycji. Dopiero pod wieczór przestąpiło z nogi na nogę...