PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to za umowa o pracę? › Re: Co to za umowa o pracę?
    From: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to za umowa o pracę?
    Date: Fri, 29 Aug 2003 22:20:43 +0200

    Użytkownik "onsok" <onsok1@wp_.pl> napisał w wiadomości
    news:bilsjk$74k$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > To znaczy , ze umowa o prace nie moze byc umowa na czas
    > okreslony ? :D

    1. Jeżeli coś jest ALBO czerwone ALBO białe, to nie znaczy że NIE jest ANI
    czerwone, ANI białe.

    2. Należy precyzyjnie określić czas trwania umowy. Ko-desk nie mówi czy jest
    to w gestii pracodawcy czy pracownika. Jednak umowę do podpisu poddaje
    pracodawca, więc NIE jest określone że jest on do tego zobowiązany.

    2,5. Mało kto wie, że np. w UMOWIE ZLECENIU - nie jest się zobowiązanym do
    pracowania w danym miejscu i w danych godzinach. Można przyjść o godz. 10 i
    pracować 6 godzin. Pracodawca w UM. CYW-PR. nie jest w stanie narzucić stylu
    pracy. Może się jedynie umówić słownie z pracownikiem że moze robić od godz.
    tej do tej, i ewentualnie to weryfikować. W um. o dzieło - miejsce i czas
    wykonywania pracy nie jest narzucony, jeśli nie stanowi on przedmiotu umowy.

    3. Przepis przeczytałem i uważam że macie rację, więc może się więcej nie
    będę odzywał.

    Th+
    Kargul podejdź no do płota jak i ja podchodzę.