PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to jest sektor B2B ???? › Re: Co to jest sektor B2B ????
    From: "Jackare" <j...@i...pl_wytnij_to_>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to jest sektor B2B ????
    Date: Mon, 13 Dec 2004 09:43:55 +0100

    > Po prostu prezentujesz socjalistyczny sposob myslenia. Bic bogatych.
    > Rozdawac biednym. Dodaj jeszcze ze glosowales na SLD i trzymales kciuki za
    > podpisem prezydenta pod ustawa wprowadzajaca stawke 50%.

    Ale z czego to wg ciebie wynika? Z czego wnosisz? Nie chce nikomu nic
    zabierac i rozdawac innym i nigdzie tego nie napisalem. Chce pokazac ze w
    gospodarce istenieje bardzo silny trend dazacy do zachowania status quo.
    Cechuje sie on m in umacnianiem sktora B2B a przez to ograniczeniem dostepu
    do profesjonalnych narzedzi i srodkow produkcji/pracy/uslug osob i
    organizacji ktore moglyby stanowic potencjalnie grozna konkurencje dla
    istniejacych poteg rynkowych.
    Jezeli "socjalistyczny sposob myslenia": wywnioskowales ze stwerdzenia o
    skazaniu na egzystencje pracownika najemnego to po prostu zle to odczytales.

    Co do kwestii politycznych sa one moja prywatna sprawa i wyciagnales zbyt
    pochopne wnioski. Ze swej strony, na podstwie Twoich wypowiedzi moge Ci
    zarzucic ze reprezentujesz skrajnie prawicowa agresje objawiajaca sie
    atakiem na wszystko co jest inne od Twoich przekonan, niezaleznie od
    wartosci i slusznosci tego "innego". Idac za ciosem :-) Pewnie jestes fanem
    Giertycha i pochwalasz bezkrytycznie jego bojowkarzy oaz osoby w stylu
    Rydzyka......

    Takie wnioski moge wyciagac, ale co one wnosza? Nic.

    > Tworzenie? To nie jest jakisz sztuczny twor tylko nazwanie zjawiska
    > istniejacego od dziesiatek lat.
    OK. Umacnianie i wyrazna segmentacje rynku w tym kierunku.

    To wyjasnij gospodarce krajow wysokouprzemyslowionych jak USA
    > czy wiekszosc krajow wspolnoty ze ich tak naprawde nei ma

    Tak jak pisalem- ten sektor rynku zawali sie pierwszy w przypadku kryzysu na
    wieksza skale

    > To jest jedyny obecnie sluszny model edukacji. Skoro to inwestycja to albo
    > mozna na nia zaciagnac kredyt albo odlozyc (jak robia to amerykanscy
    > rodzice) ewentualnie pozyskac sponsora

    IMHO realne w polskich warunkach jest kredyt. Bardzo drogi, ale dostepny.
    Nauczy szanowac przyszlego studenta wartosci swych studiow. Odkladanie lub
    sponsor - slabo to widze.

    nie bedzie to super - zgodnie z prawem popytu i podazy kierunki
    nieporzadane znikna.

    Nieporzadane tzn jakie? "Nieprodukcyjne"? Marzy Ci sie spoleczenstwo
    technokratow lekarzy i prawnikow? Kto da kredyt studentowi filozofii,
    polonistyki, biologii, pedagogiki specjalnej itp.
    Nie wszystko mozna zostawic po prostu gospodarce, a kierunki humanistyczne i
    humanisci sa potrzebni bo to wlasnie te srodowiska pozwalaja nam nie
    przepasc w wyscigu szczurow, tworza i pielegnuja wzorce moralne i etyczne,
    ktore gospodarce opartej na rachunku ekonomicznym sa po porostu obce.
    A co z ludzmi ktorzy chca studiowac takie kierunki ? Niechg wygina? Nie
    chcialbym tego i jezeli w tym aspekcie moja postawe nazywasz socjalistyczna,
    to ja sie podpisuje obiema rekami pod takim "socjalizmem".

    dla mnie EOT
    --
    Jackare
    Bytom