PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: Co to dla mnie znaczy?
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to dla mnie znaczy?
    Date: Fri, 24 Sep 2010 10:27:47 +0200
    <i7af4m$rj0$1@news.onet.pl> <i7agco$ah$1@inews.gazeta.pl>
    <i7ah8j$2la$1@news.onet.pl> <4c98ee0f$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7arm4$ak1$1@news.dialog.net.pl>
    <i7b8ph$iui$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@4...com>
    <i7dimr$qfn$1@news.dialog.net.pl>
    <n...@4...com>
    <i7gifs$gpa$1@news.dialog.net.pl>

    On Thu, 23 Sep 2010 23:57:22 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >To dlaczego z taką pewnością twierdzisz, ze nie doszło do antydatowania?
    Z przytoczonych informacji nie wynika ze doszlo. Wroce do zrodla aby
    nie utracic tematu:

    >A jaka jest data na piśmie? Antydatowanie.
    Gdzie tu widzisz antydatowanie? Zmiany organizacyjne ktos sobie
    wymyslil od 1 wrzesnia i zmienil nazwe stanowiska. Gdzie tu jest
    antydatowanie? To ze nie poinformowal pracownika czy tez poinformowal
    niewlasciwie to inna sprawa. Odnosze sie tylko do "Antydatowanie". Nie
    mozna go stwierdzic na podstawie przytoczonych zrodel.

    Zmienilem nick na usenecie 5 lat temu. Czy ta informacja przekazana
    dzis to jest antydatowanie?
    Kupilem samochod 10 lat temu. Antydatowanie?

    >Wikipedię sobie oczywiście darujemy, bo to nie jest poważne źródło (po co
    >się w ogóle na takie coś powołujesz?).
    Powoluje sie bo wyskakuje na poczatku wynikow :) Nie chcialo mi sie
    siegac na polke do slownika. Jesli chcesz wiecej definicji - poszukaj.

    WAM