PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV na 1 czy 2 strony? › Re: Co to dla mnie znaczy?
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to dla mnie znaczy?
    Date: Thu, 23 Sep 2010 19:48:12 +0200
    <i7adra$ku1$1@inews.gazeta.pl> <i7ae8n$p4c$1@news.onet.pl>
    <i7aevb$obh$1@inews.gazeta.pl> <i7af4m$rj0$1@news.onet.pl>
    <i7agco$ah$1@inews.gazeta.pl> <i7ah8j$2la$1@news.onet.pl>
    <4c98ee0f$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    <i7arm4$ak1$1@news.dialog.net.pl>
    <i7b8ph$iui$1@news.dialog.net.pl>
    <1...@4...com>
    <i7dimr$qfn$1@news.dialog.net.pl>

    On Wed, 22 Sep 2010 20:42:44 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Jest, bo pismo zawiera treść działającą (oczywiście w założeniu autora)
    >wstecznie.
    >BTW - co wg ciebie antydatowaniem jest?

    Napisanie nieprawdziwej daty powstania pisma lub np nieprawdziwej daty
    doreczenia pisma. Z przekazanej informacji nie wiemy kiedy pismo
    zostalo *napisane*.

    Slowniki:
    http://pl.wiktionary.org/wiki/antydatowa%C4%87
    podpisywać coś z wcześniejszą datą niż jest w rzeczywistości, zwykle w
    celu oszustwa

    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/8E6C0F331C18
    A0CD412565A000560C77.php
    antydatowanie opatrywanie dokumentu, pisma datą wcześniejszą od
    faktycznej,

    W przytoczonej sytuacji antydatowanie byloby np. gdyby w pismie
    znalazlo sie "doreczono 30 sierpnia" ale w pismie jest data kiedy
    pismo powstalo (naglowek pisma) - a tej daty nie mamy mozliwosci
    zweryfikowac wiec nie mozemy oceniac ze jest klamliwa. Co do zasady
    jak juz napisano tu w watku - data napisania tego pisma nie ma
    znaczenia, ale nie mozemy oceniac jej jako oszustwa. No chyba ze ktos
    z piszacych wie kiedy powstalo to pismo?

    WAM