PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o tym?? › Re: Co sądzicie o tym??
    From: "Pracuj" <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sądzicie o tym??
    Date: Mon, 28 Aug 2006 21:59:07 +0200

    1. skladasz wypowiedzenie zgodnie z kodeksem
    2. przynosisz zwolnienie - co miesiac swierze:)

    tym bardziej jesli wyjezdzacie np. za granice

    Użytkownik "radzi84" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    .com...
    Witam!!!
    Mam pytanie:

    Ja i 3 moich kolegów znaleźliśmy sobie inną prace.
    Ja pracuje w obecnym zakładzie 2lata, a koledzy 2,5 ; 5 i 5.
    Złożyliśmy wymówienie o prace i dyrcio nam nie podpisał, tylko
    dał pisemka ze mi przysł. okers wypowiedzenia 2 tygodnie, a moim
    kolegom 1 miesiąc i tym co mają 5 lat przepracowane 3miechy.

    Co zrobić, jak nowy pracodawca powiedział ze nie bedzie czekał za
    nami 3 miesięcy?! Mamy miesiąc (2 moich kolegów).

    Albo czterech tam jedzie, albo wcale!!!

    Czy mają Porzucić prace?
    Czy to nie popsuje im papierów?
    Jak to zrobić, zeby było dobrze?

    Szef nie chce iść na ugode. Zabardzo mu na nas zależy i dał maximum
    czsu wypowiedzenia!!!
    "Nie zrobi z niewolnika dobrego pracownika!!!"

    Jezeli coś macie, powiedzcie jak to napisać, ewentualnie co
    zrobić?!!!