PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sądzicie o programie... dla studentów? › Re: Co sądzicie o programie... dla studentów?
    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sądzicie o programie... dla studentów?
    Date: Sun, 9 Mar 2008 06:09:24 -0700 (PDT)

    On 7 Mar, 20:38, Benek <benetto@[usunto]gazeta.pl> wrote:
    > Witam.

    Witam!

    > Co sądzicie Państwo o programie przeznaczonym dla studentów "Grasz o
    > staż". Oglądałem treści zadań, czy jak na studenta, to nie wygórowane
    > wymagania...

    Bralem udział w jednej z jego edycji pare lat temu i bardzo miło
    wspominam, co prawda laureatem nie zostałem, ale przeszedłem do finału
    i miałem kilka rozmów z pracodawcami (pierwszych w życiu dodajmy).
    Generalnie bardzo pożyteczne doświadczenie. Jako nagrodę pocieszenia
    pojechałem na szkolenie z technik negocjacyjnych. Generalnie polecam
    spróbować, bardzo pożyteczne doświadcznie. A zadania, coż, z tego co
    widze teraz jest ich więcej niż było kiedyś. Nie mogą być za łatwe,
    prawda? Ja nad swoimi (w mojej edycji trzeba było wybrać sobie dwa
    zadania) siedziałe ze dwa tygodnie. Dużo, szukania, myślenia,
    zastanawiania sie...

    Fajna zabawa!

    --
    Piotr