PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow. › Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    From: "marek" <m...@b...kom>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co sadzicei o tej decyzji ? Zakaz pracy dla cudzoziemcow.
    Date: Tue, 27 Apr 2004 17:30:02 +0100

    "misman" <m...@r...NIESPAM.pl> wrote in message
    news:pan.2004.04.27.15.30.25.331465@rip.NIESPAM.pl..
    .

    > Bardzo dobrze. Osobiście mam już dosyć naszego narodowego
    > wazeliniarstwa, jeśli my sami się nie szanujemy - tym bardziej nie
    > możemy liczyć na to, że zrobią to inni. Bez względu na finansowe
    > konsekwencje takiego przedsięwzięcia - popieram.

    zgadzam sie, tylko... kto to zauwazy na tzw "zachodzie"? Czy wstrzasnie to
    rzadem szwedzkim i hiszpanska gospodarka? A moze obywatele Wloch posypia
    sobie glowy popiolem, lub zmusza swoich przywodcow do zmiany polityki wobec
    zatrudnienia Polakow? Watpie. Watpie tez, zeby taki byl cel restrykcji
    polskich. Co wskazuje jasno na wazeliniarstwo politykow polskich, ale tym
    razem wobec Polakow, ktorych chcieliby przekupic gestami, ktore nic nie
    kosztuja.

    marek