PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co po zamknięciu zakładu??

  • 1. Data: 2004-05-23 18:36:30
    Temat: Co po zamknięciu zakładu??
    Od: "Zbych" <z...@w...pl>

    Witam!!

    Jestem pracownikiem S.A., której większość akcji posiada Agencja Rozwoju
    Przemysłu. Prezes poinformował nas, że my - drobni posiadacze akcji, po
    zamknięciu zakładu nie dostaniemy nic. Jednak ARP ma dostać swoją część kasy
    za akcję.

    Dlaczego oni dostaną, a my nie??? Może ktoś wie??

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-05-23 23:48:25
    Temat: Re: Co po zamknięciu zakładu??
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    . Prezes poinformował nas, że my - drobni posiadacze akcji, po
    > zamknięciu zakładu nie dostaniemy nic. Jednak ARP ma dostać swoją część kasy
    > za akcję.
    Akcja jest tyle warta ile ktos za nia zaplaci. Moze juz dzis sprzedaj swoje
    akcje zanim stana sie nic nie warte (jesli jest chetny do kupna). To, ze jestes
    pracownikiem nie ma nic wspolnego z tym, ze jestes jednoczesnie akcjonariuszem
    firmy. Czy te akcje sa notowane na jakims parkiecie? Jesli tak to latwiej
    (teoretycznie)je sprzedac.
    A prezes plecie bzdury, doporowadza, przez mylna informacje, do niekorzystnego
    rozporzadzenia majatkiem co jest zagrozone kara grzywny i/oraz wiezienia.
    t.