PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po powrocie z UK › Re: Co po powrocie z UK
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: A Tennyson <t...@b...bus>
    Subject: Re: Co po powrocie z UK
    Date: Thu, 16 Aug 2007 21:12:40 +0100

    On Fri, 10 Aug 2007 22:17:40 +0200, wc net aktywator wrote:

    > Użytkownik <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W dalszym ciągu jedyne co się opłaca to wstąpić do jakiejś partii, zapisz się
    > szybko, niedługo znów wybory...

    Rzeczywiście, to dobre posunięcie ale dla ludzi pokroju pana Tręddowatego ;-)
    (http://tinyurl.com/3dcda3) ze znanego z polskiej sceny politycznej
    ugrupowania przedstawiającego się jako (populistczna) partia chłopska
    oraz zapewne osób aktywnie czyszczących toalety (wc net aktywator), jak
    widzę w Polsce. Zawszeć polityk to lepszy zawód, niż kałboj. ;-) Czy możesz
    mi powiedzieć "wc net aktywator" co faktycznie skłoniło Cię do wybrania
    tak charakterystycznie pachnącego zajęcia? ;-)

    Rzadko uczestniczę w dyskusji, więc czytam _cały_ wątek starając się
    spojrzeć na zagadnienie z dystansu, ogólnie; przynajmniej mam taką nadzieję.
    Lektura tego wątku potwierdziła IMO opinię autorów przesyconej męskim
    szowinizmem (jak chcieliby niektórzy) książki - "Płeć mózgu". Kobiety
    nie potrafią spojrzeć na zagadnienia globalnie. ;-) Dziwię się jednak
    meżczyznom...
    Wydaje mi się, że tylko jedna z osób przeczytała ze zrozumieniem wszystko.
    Większość uczestników dyskusji przyjęła za pewnik, że Grzegorz pracował na
    "przysłowiowym zmywaku". Jeżeli nie udało mi się wyssać całego wątku
    z serwera news to wybaczcie, ale nie zauważyłem, żeby G.D. coś takiego napisał.
    Każdy z Was - z wyjątkiem Bremse - ma swoją kwestię do powiedzenia
    i z klapkami na oczach gada. :-) Doprecyzowując: tylko Bremse gada z sensem.

    Wyjazd na saksy jest może faktycznie prosty, gdy się ma kogoś na kim
    można się oprzeć w razie potrzeby i jakieś jakies tam zasoby finansowe
    (np. rodzina na miejscu, partner z dobrze płatną pracą). Wtedy można
    jechać nawet na Nową... Gwineę. ;-) W innych przypadkach czasami
    rzeczywiście pozostaje na początek praca nie wymagająca żadnych kwalifikacji
    po to, żeby przeżyć. :-) Podchwyciliście _negatywny_ obraz Polaka
    z dyplomem pracującego w UK jako kejpi i obrabiacie go. :-)
    Nadajecie się do redakcji "The Sun" (nie wiem natomiast czy na stanowisko
    redaktora), tylko gdzie są cycki z trzeciej strony? ;-)

    --
    "I the heir of all the ages, in the foremost files of time"

    Locksley Hall by Alfred, Lord Tennyson