PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo po MEiL'u? › Re: Co po MEiL'u?
  • Data: 2004-11-27 02:03:42
    Temat: Re: Co po MEiL'u?
    Od: Kamil Brygola <k...@B...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pią 26. listopada 2004 22:11 Dzozi napisał w wiadomości
    <co86mq$q40$1@atlantis.news.tpi.pl> ;

    > W Warszawie są studia o kierunku Mechaniczno - Elektryczne i Lotnicze. Mam
    > zamiar wybrac się na kierunek Lotnicze, ale mam obawy co do zawodu jaki
    > potem będe miał na papierku i gdzie mnie zechcą do pracy. Macie może
    > jakieś doświadczenia lub pomysły?

    Szanowny Przedmówca nie zna nawet dokładnie nazwy wydziału na który się
    wybiera, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa Politechniki
    Warszawskiej.

    Jeżeli chodzi o Lotnictwo, to trudno o lepszą w kraju uczelnię (z wyjątkiem
    Politechniki Rzeszowskiej), jeśli bedziesz dobry - pracę masz w kieszeni
    (niekoniecznie w lotnictwie), kierunek nie jest łatwo skończyć. Polecam
    http://www.meil.pw.edu.pl/ oraz http://itlims.meil.pw.edu.pl/

    Oprócz lotnictwa można na wydziale studiować Automatykę i Robotykę,
    Energetykę (tych informacji nie mogę doszukać się na www).

    Z pozdrowieniami,

    --
    kmb