PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co oznacza $56k (oferta pracy w USA)

  • 1. Data: 2004-02-09 20:07:35
    Temat: Co oznacza $56k (oferta pracy w USA)
    Od: "chello" <a...@i...pl>

    Czekam na rozmowe kwalifikacyjna w jednej z firm consultingowych w Polsce i
    na swiecie. Szukam roznych informacji o tej firmie i na jednej z firm w USA
    znalazlem informacje z zarobki oscyluja w zakresie $56k - 65k ale nie mam
    pojecia co oznacza to nieszczesne "k". Gdzies znalazlem ze k = 1000 ale nie
    jestem tego pewien na 100%

    Z gory dziekuje za pomoc
    Pozdrawiam
    ACH

  • 2. Data: 2004-02-09 20:23:34
    Temat: Re: Co oznacza $56k (oferta pracy w USA)
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Tak właśnie $ 56K oznacz 56000 (piecdzisiat szesc tysiecy) zielonych rocznie
    ( W USA zazwyczaj poaje się wysokość pensji roczcznie, a nie miesięcznie).

  • 3. Data: 2004-02-10 01:18:55
    Od: "Paweł Tabaczyński" <t...@s...com.pl>

    zgadza sie to jest 56 000 do 65 000 rocznie tzn K to skrot od kilo jakos czy
    cos w tym stylu :) tak jak masz KB w informatyce hehe :) to sie popisalem

  • 4. Data: 2004-02-10 11:45:21
    Od: MJX <m...@g...pl>

    k to Kilo czyli 1000

    (sorry bo bez polskich znakow diakrytycznych)

    Juz poza temtem ... czy wiesz, ze takie pieniadze to
    jest raczej srednia/kiepska płaca w US?
    Podziel to na 54 (płaca tygodniowa)
    i odlicz podatek i wszystkie inne obciazenia -------------------------->

    Ale pewnie jak na poczatek to bedzie OK?

  • 5. Data: 2004-02-10 16:24:46
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Tue, 10 Feb 2004 11:45:21 +0000 (UTC), gdy MJX <m...@g...pl>
    napisał:

    >Juz poza temtem ... czy wiesz, ze takie pieniadze to
    >jest raczej srednia/kiepska płaca w US?
    >Podziel to na 54 (płaca tygodniowa)
    >i odlicz podatek i wszystkie inne obciazenia -------------------------->

    dlaczego w US dzieli się przez 54? :-)

    a ile mniej więcej % wynoszą podatki, social security i inne?
    (pewnie zalezy od stanu?)

    Robert

  • 6. Data: 2004-02-13 15:38:25
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    > dlaczego w US dzieli się przez 54? :-)

    Podreśliłem co ważne :)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 7. Data: 2004-02-13 18:25:41
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "Krzysztof Oledzki" <o...@...ns.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~
    >
    > Podreśliłem co ważne :)

    No juz jasne jak slonce. W USA rok liczy 378 dni. A ile liczy przestepny?

    Misiek

  • 8. Data: 2004-02-13 18:31:54
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-13 16:38, osoba przedstawiająca się jako "Krzysztof Oledzki"
    napisała co następuje:

    > Podreśliłem co ważne :)

    No ok. Ale dlaczego 54 skoro rok ma 52 tygodnie?

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /

  • 9. Data: 2004-02-13 18:32:23
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    > No ok. Ale dlaczego 54 skoro rok ma 52 tygodnie?

    W Ameryce wszystko jest większe ;-)

    Sigurd NMSP