PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co myslicie o zarobkowaniu w Fognet?

  • 1. Data: 2002-12-01 12:06:09
    Temat: Co myslicie o zarobkowaniu w Fognet?
    Od: "Marcin Serkiz" <c...@N...gazeta.pl>

    Ostatnio spotkalem sie z oferta wspolpracy z firma Fognet.
    Calosc polega na posredniczeniu w sprzedazy przez internet miejsc pod strony
    www i e-mail w internecie. Rozsylasz po swiecie informacje i naklaniasz
    ludzi, firmy do kupowania tych miejsc na serwerze. Wszystko przypomina
    amwayowski system binarny. Mianowicie za kazde 9 sprzedanych pakietow (i tym
    samym 9 wprowadzonych osob) zarabiasz prowizje 100zl. Ci wprowdzeni
    wprowadzaja swoich, ktorzy rowniez pracuja na Ciebie i wten sposob zarabiasz
    kolejne pieniadze.
    Samemu, zeby w to wejsc trzeba oczywiscie wykupicoferowany produkt i placisz
    za to owe 100zl + vat.
    W sumie wydaje mi sie, ze mozna zaryzykowac. 122zl to w koncu nie majatek, a
    moze to faktycznie dziala.
    Zasdtanawiam sie tylko nad tym czy:
    -Firma MARCOMP organizujacasystem fognet to firma godna zaufania, czy np.
    zarobione pieniadze wyplaci uczciwie?
    -Ten produkt i z tej firmy faktycznie bedzie "chodliwy"?
    Z gory dziekuje za wszystkie informacje dotyczace tego systemu, szczegolnie
    od osob, ktoresie z nim juz styknely!
    A moze ktos zarobkujacy w podobnych amwayach, vebso czy oriflame moze cos
    powiedziecna ten temat?
    Oficjalna strona systemu: http://www.fognet.pl
    Pzdr!
    Marcin
    e-mail: c...@w...pl

  • 2. Data: 2002-12-01 16:27:14
    Temat: Re: Co myslicie o zarobkowaniu w Fognet?
    Od: "Sengir" <s...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > za to owe 100zl + vat.
    > W sumie wydaje mi sie, ze mozna zaryzykowac. 122zl to w koncu nie majatek,
    Wydaje mi się , ze jeśli jedynym celem zakupu takiej strony przez kogoś
    miałaby być możliwość włączenia się do tego systemu, to coś takiego było
    dość popularne swojego czasu w Albanii.. do czasu..
    Moim zdaniem, jeśli ktoś mialby na poważnie zamiar wykupić miejsce na
    serwerze, to nie będzie się bawił w wciąganie innych w taki biznes. A jeśli
    ma je kupić tak jak Ty (czyli żeby się dostać do tego) to nie wróżę Ci
    wielkiej kasy - przecież to się MUSI załamać. i to szybko

  • 3. Data: 2002-12-01 18:47:51
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Marcin Serkiz wrote:

> [...]

    > zarobione pieniadze wyplaci uczciwie?
    > -Ten produkt i z tej firmy faktycznie bedzie "chodliwy"?

    1. cena, wziawszy pod uwage piramidowy system wynagradzania posrednikow
    i to, ze nie jest to oplata roczna ale jednorazowa, jest chyba zbyt
    niska jak na realia;

    2. taki produkt moze i by sie sprzedawal, ale musialbys dostarczac go
    wiekszosci zainteresowanych w "pakiecie" - uslugi tworzenia stron, ich
    aktualizacji + promocja tzn. korzysci plynace z posiadania wraz z
    rzeczowymi danymi nt. ogladalnosci itd. Samo miejsce pod www dla
    wiekszosci jest nic niewartym produktem wirtualnym;

    3. budowa piramidowa prowadzi do absurdu - kazdy kolejny stopien musi
    jednak zarabiac jakis pieniadz, wiec w pewnym momencie srodki plynace na
    rzeczywista usluge beda znikome.

    Flyer