PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak się zatrudnić?

  • 1. Data: 2002-12-01 01:29:49
    Temat: Jak się zatrudnić?
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Witam,
    może ktoś z grupowiczów pomoże mi wybrnąć z problemu...
    Założyłam ze współnikiem spółkę z o.o. Wspólnik został Prezesem Zarządu,
    Zarząd jest jednoosobowy. Ja występuję tylko i li jako wspólnik. Problemem
    jest brak możliwości zawierania umów o pracę z członkiem zarządu będącym
    jednocześnie wspólnikiem, bez powołania pełnomocnika lub rady nadzorczej.
    Zaczynamy działalność, więc nie chcemy zatrudniać postronnych osób. Jak to
    ma w takim wypadku wyglądać?
    Czy mógłby ktoś pomóc rozwikłać tę sprawę.

    Pozdrawiam
    Anna Maria

  • 2. Data: 2002-12-01 08:05:14
    Temat: Re: Jak się zatrudnić?
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Anna Maria" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Zaczynamy działalność, więc nie chcemy zatrudniać postronnych osób. Jak to

    Zmienic w Sądzie Zarzad na dwuosobowy.

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-12-02 12:17:35
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Anna Maria <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asbols$mfv$...@n...tpi.pl...
    > Zarząd jest jednoosobowy. Ja występuję tylko i li jako wspólnik. Problemem
    > jest brak możliwości zawierania umów o pracę z członkiem zarządu będącym
    > jednocześnie wspólnikiem,

    A gdzie problem? przecież nie jesteś członkiem zarządu.

  • 4. Data: 2002-12-02 14:42:38
    Od: "Anna Maria" <p...@p...fm>

    Użytkownik Rafal <?@?.?> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asfirc$gcl$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik Anna Maria <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:asbols$mfv$...@n...tpi.pl...
    Problemem

    > A gdzie problem? przecież nie jesteś członkiem zarządu.

    Nie chodzi o moją skromną osobe, lecz o wspomnianego wyżej Prezesa :)