PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo myslicie o stazu za darmo? › Re: Co myslicie o stazu za darmo?
  • Data: 2004-11-17 22:25:36
    Temat: Re: Co myslicie o stazu za darmo?
    Od: "MG42" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:cngc4f$2lkc$1@services.vline.pl...
    > Odpowiedzialne stanowisko- tak, ale mysle ze pracy z zamknieciem roku
    > obrachunkowego jest sporo w wielu firmach. W poszukiwaniu pracy biore to
    za
    > jeden ze sposobow poszukiwan.Wiesz ile pracy ma główny księgowy? Mam
    > nadzieje ze jakis sie zlituje widzac moje CV i jakies tam (5letnie)
    > doswiadczenie w finansach, i da mi szanse na wejscie do firmy. Trzeba
    > dzialac niestandardowo,rowniez poszukujac dzis pracy..

    Jesteś w kiepskim stanie psychicznym. Nawiązuje tu do Twojego poprzedniego
    postu gdzie mowiles ze jestes na L4 i tu to potwierdzasz. Nie podejmuj
    decyzji w takim stanie. Zwłaszcza waznych decyzji. Widac ze Twoja samoocena
    jest niska. Liczysz na litosc ludzi. Przekreslasz swoj dorobek zawodowy.
    Mysle ze to stany depresyjne. To jeszcze nie choroba, ale moze sie w nia
    przerodzic. Człowiek bardzo zle znosi niezbyt silny ale długotrwały stres. W
    takiej sytuacji miales okazje sie znalezc. Codzienne dreczenie w pracy.
    Podobno mniej stresogenne bywaja np. przypadki naglej smierci kogos z
    przyjaciol. To podloze do depresji. Radze ci sie udac do psychologa. Do
    prywatnego oczywiscie. Nie ma sie czego wstydzic. Mam znajoma psychiatre.
    Najwiecej pacjentow to mezczyzni 25-40 lat. Ci biedni i bogaci. Bezrobotni i
    swietnie zarabiajacy, a wszystko przez zle mysli ktorymi mozna zatruc umysl.
    Pomoze ci. Farmakologia poszla w tej dziedzinie do przodu. Psychoterapia.
    Rozmowy w grupie. Jest wiele sposobow zeby sie podniesc. Glupie pomysly
    typu: "pojde pracowac za darmo, moze jakis wujcio sie na de mna ulituje"
    odloz na pozniej i gruntownie przeanalizuj za jakis czas. Zobaczysz ze to
    brednie. I oczywiscie musisz olac wszystkish kutasow ktorych nie
    lubisz.Widziales film "Basssadasss" czy jakos tam? Podobala mi sie ostatnia
    sentencja: "CZARNY SKURWIEL WROCI, ZEBY WYROWNAC RACHUNKI". No to tyle.