PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo myslicie o stazu za darmo? › Re: Co myslicie o stazu za darmo?
  • Data: 2004-11-17 15:34:19
    Temat: Re: Co myslicie o stazu za darmo?
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Immona" <n...@z...com.pl> napisał w wiadomości
    news:cnfqd1$lag$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy to nie Ty rozwazales tutaj niedawno egzamin na bieglego rewidenta?
    > Z tego, co wiem, to ktos, kto realistycznie moze rozwazac zostanie bieglym
    > rewidentem, ma wiedze i kwalifikacje, ktore czynia go poszukiwanym na
    rynku.
    > Twoje posty pokazuja, ze masz problem z ocena wlasnych umiejetnosci - raz
    > mierzysz w zostanie BR, raz sie wybierasz na bezplatny staz. A to wszystko
    > siedzac na zwolnieniu lekarskim po mobbingu. Wyglada na to, ze
    hipermarkety
    > naprawde wykanczaja ludzi.

> [...]

    Szukam pracy od 2 miesiecy.Zeby isc na kurs bieglego rewidenta lub ACCA
    trzeba wydac ponad 35.000zl przez 3 lata. Tyle mam z oszczednosci;)
    Ale nie w tym problem,nikt bowiem na moje oferty nie odpowiada... Chce
    zagrac niestandardowo. Juz dalem ogloszenie tego typu w jednym z portali,ze
    przyjme sie na 2 m-ce za darmo na zakonczenie roku.
    Zgadza sie, hipermarkety wykanczaja ludzi...