PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co myslec na temat tej pracy?Ktos sie moze spotkal z tym

  • 1. Data: 2002-09-25 15:40:39
    Temat: Co myslec na temat tej pracy?Ktos sie moze spotkal z tym
    Od: i...@p...onet.pl

    Czesc.
    Szukam pracy, spotkalam sie z przedstawicielem firmy Szfajcarskiej.
    Filia tej firmy znajduje sie w Katowicach.
    Firma zajmusie sie kursami jezykowymi, i cos zwiazane z multimediami.
    -Powiedzial ze to nie akwizycja
    -nie mogl zdradzic czym sie bede zajmowala
    -zaproponowal spotkanie w inny miescie , na ktorym maja byc inne osoby.
    - i pod koniec rozmowy mialam zaplacic 40 zl wpisowego na ta impreze, za mnie i
    za mojego chlopaka.

    Spotkal sie ktos z takim czyms? Mi to pachmie oszustwem

  • 2. Data: 2002-09-25 15:51:42
    Od: "Selma" <s...@g...pl>

    > - i pod koniec rozmowy mialam zaplacic 40 zl wpisowego na ta impreze, za
    mnie i
    > za mojego chlopaka.
    >
    > Spotkal sie ktos z takim czyms? Mi to pachmie oszustwem

    Przeczytaj post "FunWorld...niewiarygodny bzdet..." z 23 września.
    Wydaje mi się, że może to być ta sama piramida (wpisowe 40 zł).

    Pozdrawiam
    Selma

  • 3. Data: 2002-09-25 15:53:12
    Od: "Muti" <p...@s...pl>

> [...]
    > -zaproponowal spotkanie w inny miescie , na ktorym maja byc inne osoby.
    > - i pod koniec rozmowy mialam zaplacic 40 zl wpisowego na ta impreze, za

    Mi to zdecydowanie pachnie może nie oszustwem , ale napewno akwizycją. Jak
    to, niemoże ci powiedzieć co będziesz robił ???
    To jaka była treść ogłoszenia ???

    Pozdr.
    Muti

  • 4. Data: 2002-09-25 19:36:05
    Od: b-a-rt <b...@w...pl>

    Witam...to jest FunWorld...
    Nie ma po co tam jechac....wpisowe 40 zl..za bankiet..
    Pozniej musisz podpisac umowe i wplacic jedynie 9,5 tys. zl wpisowego
    Zostajesz czlonkiem
    Nastepnie musisz szukac i lowic innych naiwnych
    To jest ta praca...

    wiecej szczegolow na priv...bylem tam osobiscie z dziewczyna w niedziele

    b-a-rt

  • 5. Data: 2002-09-25 20:28:14
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    i...@p...onet.pl writes:

> [...]
    > za mojego chlopaka.
    >
    > Spotkal sie ktos z takim czyms? Mi to pachmie oszustwem

    to nie praca, tylko wyludzanie pieniedzy od naiwnych.
    w prawdziwej pracy to ty pracujesz i ci za ta prace placa.

    w naciagactwie zanim jeszcze powiedza co to za praca, juz od _ciebie_
    chca mamony.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2002-09-26 03:35:51
    Od: "Pawel Nowak" <p...@p...onet.pl>

    > w naciagactwie zanim jeszcze powiedza co to za praca, juz od _ciebie_
    > chca mamony.

    A jak przed podpisaniem z firma umowy wysylaja Cie na kurs i musisz pokryc
    polowe naleznosci, ktore potem "podobno" zostana Ci zwrocone to te jet to
    naciagactwo?

    Pozdro
    Pawel

  • 7. Data: 2002-09-26 07:21:33
    Od: "Pawelek" <n...@t...yahoo.com>

    Witam

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    > i...@p...onet.pl writes:

    Ninka?!?! Gdzies ty sie podziewala?

    Pozdrawiam
    Pawelek

  • 8. Data: 2002-09-26 10:03:13
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Spotkal sie ktos z takim czyms? Mi to pachmie oszustwem

    Jeżeli koniecznie chcesz wydać pieniądze, to mogę przesłać nr konta.
    Wpłacisz np. 10 zł, dostaniesz fakturę VAT za poradę - pozostałe
    pieniądze możesz wydać na co chcesz, np. książkę, alkohol, etc. według
    uznania.
    Elementarny szacunek do człowieka wymaga tego, by nie brać pieniędzy
    jeżeli oferuje się pracę, nie robić spędów i konkursu piękności, nie
    żądać podpisywania czegokolwiek "tu i teraz". Możesz zainwestować w
    spotkanie, solennie sobie obiecując, że na nic się nie zgodzisz (mogę
    być na nim obecny w celu nie dopuszczenia do takiej sytuacji po pokryciu
    kosztów + 50 zł - zapewniam Cię, że jest wiele osób rzeczowych i
    inteligentnych, które dają się zmanipulować). Celem takiej obecności
    może być zapoznaniu się z technikami manipulacji, stosowanymi przez
    profesjonalistę.

    Pzdr: Dogbert

  • 9. Data: 2002-09-26 10:34:16
    Od: "Chyna" <c...@p...onet.pl>

    Bound with all the weight of all the words Użytkownik i...@p...onet.pl
    tried to say...

    | -Powiedzial ze to nie akwizycja

    Bez komentarza, idzmy dalej.

    | -nie mogl zdradzic czym sie bede zajmowala

    No bo to przeciez tajemnica. W porzadnej firmie nie powiedza Ci, czym sie bedziesz
    zajmowala, ile zarabiala. Zawiazuja oczy i "zgaduj zgadula".

    | -zaproponowal spotkanie w inny miescie , na ktorym maja byc inne osoby.

    Po cholere? Przychodzisz, odpowiadasz przyszlemu pracodawcy - sprawa zalatwiona.

    | - i pod koniec rozmowy mialam zaplacic 40 zl wpisowego na ta impreze, za mnie
    | i za mojego chlopaka.

    Daj sobie spokoj z tym.

    | Spotkal sie ktos z takim czyms? Mi to pachmie oszustwem

    To smierdzi oszustwem. Daj spokoj.

    --
    Chyna :: http://oejsis.prv.pl ::
    I wonder where you are now? [Noel Gallagher]

  • 10. Data: 2002-09-26 16:40:26
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    i...@p...onet.pl wrote:

    > Spotkal sie ktos z takim czyms? Mi to pachmie oszustwem

    Kolejna piramida.

    Oszustwo.
    --