PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo mi radzicie (programista Oracle) › Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
    From: "R-nee" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co mi radzicie (programista Oracle)
    Date: Thu, 21 Mar 2002 11:49:31 +0100

    >Wszystko racja ale jak uczyles sie ORACLEA to trzeba bylo pomyslec o
    >przyszlosci ! A co maja zrobic konsultanci SAP ?

    Jak to co maja robic?! Dalej pracowac. To ze bryndza jest na rynku SAP w
    Polsce i ponikad w Swiecie to nie znaczy ze jest wiosna na rynku "Zdisiek end
    Stasiek softwere"

    >Oni maja jeszcze bardziej zawezone ruchy na rynku pracy. Pokaz mi osobe ze
    >sredniej firmy ktora wyda kupe kasy na SAP i zechce stosowac w swojej firmie
    >?

    Jezeli chodzi o gosci funkcjonalnych, to zajmuja sie tacy ludzie procesami
    biznesowymi. Sa to ludzie ktorzy sie znaja na finansach, kontrolingu,
    sterowaniem produkcja i tak dalej, plus do tego maja wiedze na temat SAP. A
    jezei chodzi o pragramistow to obecny ABAP jest objektowy i przesiadka na inny
    jezyk, to pikus. Tylko po co sie przesiadac jesli SAP jest najwiekszym
    producentem oprogramowania w Europie i jednym z wiekszych w Swiecie i nie
    zapowiada sie na to zeby podupadl tak jak sie stalo z BAAN'em.

    >A co do zaczynania tych DUZYCH to tez masz racje ale oni zainwestowali na
    >poczatku spora gotowke w sprzet, ludzi oraz mieli pomysl ktorego Ty
    >oczekujesz od ludzi z grupy ( paranoja ).

    Co niektorzy byli w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie, siedzieli na
    skrzynkach i mieli dwa poskladane komputery.

    Pzdr.
    R-nee.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl