PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ? › Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    Date: Tue, 26 Apr 2005 17:02:12 +0200

    Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:45b3.0000092c.426e1c24@newsgate.onet.pl...

    > Gratuluję koleżance, że to ona sobie przebiera w ofertach :-)

    Dobra: mam komfortowa sytuacje, bo wiem, ze zawsze moge zostac
    przedstawicielem handlowym i w odpowiedniej firmie bedzie mnie to bawilo i
    na zycie zarobie. Na ten zawod jest popyt i w przypadku braku czegos
    ciekawszego jest gdzie wrocic.

    > No a jeśli wiadomo z góry, że praca ciekawa i spełnia kryteria wszystkie
    > poza
    > finansowymi i wiadomo z góry, że to np. budżetówka i stawki są minimalne i
    > nie
    > do przeskoczenia w perspektywie na więcej, to wybrałabyś to czy te 4 tys.
    > obserwowanie punktu? Jeśli pierwsze to gratuluję w takim razie chyba
    > bogatego
    > męża ;)

    Nie ma takiej pracy w budzetowce, ktorej by nie mozna wykonywac prywatnie -
    sa prywatne szkoly/korepetycje/szkolenia, firmy ochroniarskie, gdyby to
    miala byc brr policja, prywatne gabinety lekarskie w przypadku sluzby
    zdrowia etc., gdzie opraca jest ta sama, a zarobki moga byc
    satysfakcjonujace. Poza policja i wojskiem i sluzbami ratowniczymi, nie
    widze nisz, gdzie panstwo byloby lepszym pracodawca niz prywatna firma i
    dobre osoby z tych dziedzin ida w prywaciarstwo.
    A na prywatnym, jak mowila Kira: jak sie cos sensownego robi z pasja za
    poczatkowo male pieniadze, to po jakims czasie przychodza wieksze.

    I.