PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ? › Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    From: "Mir" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co jest zlego w checi pracy "dla pieniedzy" ?
    Date: 26 Apr 2005 14:23:35 +0200

    > Użytkownik "Mir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gratulowac to można wygranej w totolotka. Przebieranie w ofertach jest
    > efektem pracy.
    Tak, oczywiście

    > na co naprawdę mam ochotę, bo pracuję po to aby żyć, a nie żyję po to aby
    > pracować.
    >
    > W tym jest właśnie problem, że nie da się żyć traktując prace jako dodatek
    > do życia, ale da się żyć traktując życie jako dodatek do pracy.
    Da się. To że czegoś nie zaznałeś, tzn, że nie jest to możliwe. Jak traktujesz
    życie jako dodatek do pracy to Twój wybór, ja potrafię oddzielić jedno od
    drugiego, ale w końcu każdy robi jak mu wygodniej.

    > pozyć, to wybierze się to co daje kasę, a nie własne przyjemności.
    >
    > Ja ci współczuję, że masz tylko taki wybór.
    Tzn jaki? Pisałem ogólnie, nie o sobie, często ludzie mają takie wybory. Nie
    wiesz nic o mnie, więc nie przyjmuję wyrazów współczucia, bo wcale tego mi nie
    trzeba. Ja jestem zadowolony z tego co mam (w pracy i poza nią) w odróżnieniu
    od wielu maruderów na tej grupie i nie tylko tu.

    Wspólczuć mogę np ja Tobie, że myślisz jednostronnie. Bo ja choć pracuję nie
    tylko dla kasy potrafię zrozumieć, że jednych może interesować tylko kasa a
    drugich nic poza pracą nie jest ważne.