PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?

  • 11. Data: 2002-02-23 12:13:42
    Temat: Re: Co daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?
    Od: Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl>

    misman wrote:

    > potencjalnego pracodawcy tylko dlatego, iż należy on do tzw. "top list"
    > pracodawców, i w ogóle jest zajebisty, i pszczoły nawet u niego 100x

    Errata: oczywiścia miało być _nie_ należy. Troche kontekst się rozjechał,
    ale mam nadzieję iż ogólnie wiadomo, o co mi chodziło :o]
    Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi :o]

    --
    Pozdrawia m.

  • 12. Data: 2002-02-23 12:59:19
    Od: "Koranja.." <k...@g...pl>

    Duże przedsiębiorstwo poszukuje obecnie do pracy w Biurze Zarządu w
    Warszawie
    Księgowego/Księgowej oraz Zastepcy gł. ksiegowej.

    Wymagania, które powinny spełniać obie osoby to:
    - dobre przygotowanie merytoryczne,
    - znajomość programu RAKS2000,
    - doświadczenie na danym stanowisku, odpowiednio - 3 lata dla
    Księgowego/Księgowej i 5 lat dla Zastępcy gł. księgowej
    - umiejętność pracy w zespole,
    - umiejętność radzenia sobie ze stresem, w szczególności - pracy pod presją
    czasu.

    Kandydat na Zastępcę gł. księgowej powinien posiadać ponadto umiejętność i
    doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi, rozdzielaniu zadań i
    monitorowaniu ich realizowania.

    Wiedza i umiejętności kandydatów zostaną gruntownie zweryfikowane podczas
    selekcji.

    Zastrzegamy sobie prawo skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

    Więcej informacji o firmie na stronie http://www.farmacjakolejowa.pl

    Kontakt: f...@i...pl

  • 13. Data: 2002-02-23 17:13:59
    Od: "Tito" <s...@w...pl>

    "Koranja.." <k...@g...pl> writes:

    > musialby

    > No wlasnie... a ja jestem na pierwszym roku zaocznych i pani, u ktorej z
    > pasja wypelniam rubryczki kazala mi przyniesc rozklad zajec, zeby mi sie
    > potem niechcacy dni podpisywania nie zbiegly ze zjazdami. :)
    > No wiec jak to jest z tym studiowaniem i zarejestrowaniem w urzedzie? :)

    Też sie przyłączę, bo już w końcu nic nie wiem. :(
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/

  • 14. Data: 2002-02-23 19:03:16
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    Znalazłem ofertę pracy w charakterze ankietera w firmie Estymator, wydaje
    się całkiem konkretne ale prosiłbym szanownych grupowiczów o swoje opinie,
    może ktoś już tego próbował i ma swoje doświadczenia? Marcin

  • 15. Data: 2002-02-24 07:11:15
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Nie jestem pewna, czy coś się nie zmieniło w tym temacie.
    Jeżeli biorę zwolnienie lekarskie na dziecko, to czy jest ono płatne 100% ?
    A jeżeli nie, to ile zabierze mi mój pracodawca ?

    pozdrawiam
    Iza

  • 16. Data: 2002-02-24 14:07:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    misman wrote:

    > znacznie gorsze nisz nie zaproponowac zadnej stowy ?

    No i sam zrobilem orta. ofkorz mialo byc "niz", palce sie na klawiaturze
    omsknely.. :o]

    --
    Pozdrawia m.

  • 17. Data: 2002-02-24 17:03:47
    Od: "Kuba Szajnar" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Wydaje mi sie, ze w tych wszystkich ofertach poszukiwani sie po
    > prostu programisci, a by ladniej wygladalo, rowniez w papierach
    > firmy, pisze sie projektant. Ponadto czesto to projektowanie
    > wyglada tak
    > - wymysl to i to
    > - gosc bierze, skrobie sie w glowe, nie gada nawet z klientem,
    > tylko cos tam proponuje
    > - pisze raport na dwie kartki, 80 proc. wiedzy ma wglowie
    > - programuje, zmienia piec razy koncepcje
    > i wsio
    >
    > jakos takie laczone oferty mnie raza, nie wiem moze przesadzam,

    Jest tak :

    firma oglaszajac nabor na staniowisko nie chce ograniczac sie tylko do
    programistow. A jak przyjdzie dobry projektant i bedzie chcial programwoac
    albo zechce tyle co programista ?! Firma ma za cene programisty projektanta
    ktory moze programowac i tez inne rzeczy robic.

    CU Janet,

  • 18. Data: 2002-02-24 23:05:07
    Od: "rr" <r...@p...pl>

    > Moja żona od czasu ukończenia szkoły kilka razy musiała zmieniać pracę
    > (takie czasy niestety) i ZA KAŻDYM RAZEM ofertę pracy znalazła właśnie
    > w UP!
    A co to za praca ??? Chałupnictwo czy skręcanie długopisów ?

  • 19. Data: 2002-02-24 23:20:54
    Od: "m" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Dąbrowski" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ceniony tytul, stad chec ich osiagniecia. Nie mam w domu stalego lacza
    > (problemy finansowe), a sprzet dodatkowy (terminale, serwer, a nawet
    znaczna
    > czesc ksiazek) mam dzieki wsparciu moich znajomych. Takze korzystalem ze
    > sprzetu, ktory szkola chciala zezlomowac. Prosze bardzo o pomoc, bardzo mi
    > zalezy na tytulowych 'rozwinietych skrzydlach'. Wierze, ze przy ciezkiem
    > pracy jestem w stanie wiele osiagnac, a mi zalezy tylko aby jakas osoba
    > docenila moje wysilki, wykorzystala moja wiedze i umiejetnosci i dala

    Jeżeli Cię to zainteresuje to mogę Ci opowiedzieć jak ja do tego
    podszedłem:
    Nie czytaj dalej jeżeli Cię to nie interesuje....
    Zaczynałem przygode z komputerami w 3 klasie szkoły podstawowej(c64),
    przebrnąłem do liceum(eksperymentalne Liceum Techniczne profil infor. 2
    powstała szkoła w Polsce), teraz mam 20 lat jestem Head Of Software Dep. w
    dużej firmie mam 11 osób "pod sobą" jeżdże Alfą 147(sorka ale ten samochód
    kupiłem przedwczoraj, i muszę gdzieś o tym napisać) i zarabiam duzo ponad
    średnią krajową ;) jestem na pierwszym roku(od 2 lat :( ) jakiejś prywatnej
    szkoły, mam tytuł MCSE . Jak chcesz znać szczegóły to daj znać na priva.

  • 20. Data: 2002-02-25 01:23:13
    Od: "Robert" <n...@k...net.pl>

    spiesz sie spiesz bo coraz wiecej ludzi wyjezdza i juz miejsc malo.
    recepta?poswiec troche czasu i posiedz na necie.tam sa tego tysiace.takie
    www.summerjobs.com np? albo linki z www.ciee.org do stronek o pracy.wysylaj
    masowo,tylko nie jeden i ten sam mail do wszystkich,bo to poznac,wierz
    mi.przynajmniej jedno zdanie o danym typie pracy,nie jedno i to samo do
    wszystkich.napisz cv krotkie jasne i wysylaj.na 100 moze 5,6odpowie 2,3 cos
    zaoferuje.tutaj juz mozesz prace zawsze zmienic,jest tego duzo,wazne zeby
    gdzies sie zahaczyc.ja tez zaczynalem od masowego wysylania.
    zycze powodzenia i pozdrawiam.