PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy? › Re: Co daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?
    From: "m" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co daje zarejestrowanie sie w Urzedzie Pracy?
    Date: Mon, 25 Feb 2002 00:20:54 +0100

    Użytkownik "Marcin Dąbrowski" <j...@j...pl> napisał w wiadomości
    news:a58t70$h94$1@news.tpi.pl...
    > Jestem obecnie w 4 klasie LO od przeszlo 10 lat wiem, ze zostane
    > informatykiem i poczynilem wszystkie mozliwe kroki aby zrealizowac ten
    cel.
    > Szybko sie ucze i jestem pracowity (nawet bardzo jesli chodzi o
    > informatyke). Glownie interesuja mnie sieci, administracja i
    programowanie.
    > Ostatnio zaczelo mnie wciagac AI (sztuczna inteligencja). Bede studiowal
    we
    > Wroclawiu na Politechnice Wroclawskiej. Chcialbym ostatnie dwa lata
    studiow
> [...]
    Jeżeli Cię to zainteresuje to mogę Ci opowiedzieć jak ja do tego
    podszedłem:
    Nie czytaj dalej jeżeli Cię to nie interesuje....
    Zaczynałem przygode z komputerami w 3 klasie szkoły podstawowej(c64),
    przebrnąłem do liceum(eksperymentalne Liceum Techniczne profil infor. 2
    powstała szkoła w Polsce), teraz mam 20 lat jestem Head Of Software Dep. w
    dużej firmie mam 11 osób "pod sobą" jeżdże Alfą 147(sorka ale ten samochód
    kupiłem przedwczoraj, i muszę gdzieś o tym napisać) i zarabiam duzo ponad
    średnią krajową ;) jestem na pierwszym roku(od 2 lat :( ) jakiejś prywatnej
    szkoły, mam tytuł MCSE . Jak chcesz znać szczegóły to daj znać na priva.