PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo będzie z tą młodzieżą? › Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    From: "Mir" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    Date: 28 May 2004 07:39:13 +0200

    > A nie? zdaje się, że żeby uczyć się konkretnego zawodu wcześnej trzeba
    > poznać troche  tzw wiedzy ogólnej - abecadła, prawidłowego formułowania
    > zdań, oólnej historii, podstaw matematyki, fizyki,  chemii

    Tak, ogólnie popieram, wreszcie jakiś rozsądny głos. Owszem nie potrzebne może
    mi do pracy Sonety Krymskie ani Inwokacja na pamięć, jednak o człowieku
    świadczy nie tylko to jakim jest jest specjalistą w swojej dziedzinie, ale
    także jego poziom wiedzy ogólnej. Najlepszy informatyk, czy lekarz, który myli
    Szczecin ze Szczecinkiem, Słowacja i Słowenia to to samo dla mnie jest
    delikatnie mówiąc niepoważny. I to odnosi się do wszystkich dziedzin, nie tylko
    geografii. Nawet wczoraj w bajce dla dzieci padło słowo "fotosynteza", ciekawe
    ilu specjalistów nie biologów potrafiłoby powiedzieć choć jedo sensowne zdanie
    co to jest. Pomijam fakt, że kiedyś Ci specjaliści będą mieć dzieci, które będą
    zadawać wiele różnych pytań, wówczas tatuś powie - idź poszukaj w internecie...
    (???)