PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo będzie z tą młodzieżą? › Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    From: "Michael" <m...@k...jest.na.tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    Date: Thu, 27 May 2004 14:50:58 +0200

    > Co nie znaczy, ze nie powinno sie uczyc (bo powinno).
    > Zwlaszcza ortografii.
    > A tego co wymyslil dysortografie czy dysleksje powinno sie zamknac w
    > zakladzie dla czubkow.
    >
    > PS.
    > I prosze nie wyjezdzac z tekstami, ze nie wiem o czym mowie.
    > 80-90% dys-(costam) to zwykle nieuki.
    > Kiedys kazdy musial nauczyc sie ortografii i jakos wszyscy potrafili.

    Czy jednak na pewno komuś do czegoś to potrzebne? Czy nie jest tak, że
    ludzie kształcą różne umiejętności. Jedni poznają tajniki ludzkiego
    organizmu by leczyć innych ludzi... inni poznają prawa przyrody by zapanować
    nad nią. Są także ludzie dzięki którym zaistniał postęp technologiczny - to
    oni zgłębili tajniki wielu nauk, mi. fizyki czy chemii...
    Istnieją także ludzie, którzy nauczyli się ortografii i gramatyki... po co?
    Ponieważ nie umieją stworzyć nic konstruktywnego a chcą krytykować innych...
    innych którzy nie mieli czasu na to by poznać zasady ortografii ponieważ
    działali dla dobra ludzkości...