PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo będzie z tą młodzieżą? › Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    From: MEva <x...@x...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co będzie z tą młodzieżą?
    Date: Thu, 27 May 2004 11:34:32 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@kostas.dzierzonia.gl.digi.pl

    Tue, 25 May 2004 19:34:01 +0200, na pl.praca.dyskusje, Zofia napisał(a):
    > Co to się dzieje z tą dzisiejszą młodzieżą? Nic im się nie chce... lektur nie
    czytają, wierszy na pamięć się nie nauczą a jak każe napisać zadanie pół klasy
    oddaje po terminie zadanie z opracowania...
    > Im w głowie tylko te komputery, uczeń który ma 6 z informatyki nie czyta lektur i
    chyba wystawię mu niedostateczny z polskiego na koniec.

    Znam kilka wierszy na pamięć, ale pracy za to nie dostałam, nawet nikt o to
    nie zapytał.
    Proszę nie przesadzić z tymi niedostatecznymi, bo może kiedyś pozwolą nam
    sprzątać swoje firmy.
    Do widzenia.