PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo będzie z programistami za kilka lat ??? › Re: Co będzie z programistami za kilka lat ???
    From: Tomek <t...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co będzie z programistami za kilka lat ???
    Date: Tue, 06 Jun 2006 09:04:14 +0200

    futszaK napisał(a):
> [...]
    > dobry" i temu podobne
    >
    > Przypomina mi się sytuacja sprzed kilku lat kiedy to podczas
    > transformacji ustrojowej ludzie z wyższym wyksztalceniem bardzo szybko
    > osiągali wysokie stanowiska więc młode pokolenie masowo szło na studia
    > a po ich skończeniu zaczęło zasilać rzesze bezrobotnych z wyższym
    > wyksztalceniem albo poszła do roboty za 1kPLN
    >
    > Ciekawe co będzie za kilka lat, jak dalekowschodni programiści zaczną
    > wypierać rodzimych i ci młodzi którzy obecnie zaczynają się kształcić
    > na programistów staną przed podobnym problemem jak obecni absolwenci

    będą poprawiać to co tamci zrobią, no po za tym to już nie są aż tak
    konkurencyjni i prawdopodobnie z czasem to sie wyrówna

    > wyżsyzch uczelni których nikt nie potrzebuje (za to potrzebni są
    > hydraulicy,stolarze będący na wymarciu bo szkolnictwo zawodowe zostało
    > praktycznie zlikwidowane) ????

    A to jest prawda. A to mnie mnie rozwala że nie trzeba być jakoś
    specjalnie uzdolnionym, co nie znaczy ze nie mozna być, aby zostać
    murarzem stolarzem wystarczy nauczyć sie dobrze zawodu i można zarabiać
    porównywalnie jak programiści. Ale po co jak państwo da bezrobotne,
    pójdzie sie do pomocy społecznej poleży sie i życie płynie i sie narzeka.