PracaGrupypl.praca.dyskusjeClarion - co sadzicie › Re: Clarion - co sadzicie
    From: "WojtekS" <w...@R...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Clarion - co sadzicie
    Date: Wed, 10 Sep 2003 17:15:12 +0200

    "pisarz programów" <q...@q...co> wrote in message
    news:bjn937$3uc$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Język programowania to jedno, a baza to drugie. Doinformuję, że Clarion
    > obsługuje również wspomniane przez Ciebie mysql i Oracle'a oraz
    > przytłaczającą większość światowych formatów baz danych. A stosując
    dodatki
    > do Clarion można zrobić wszystko (ja jeszcze nie) żeby wyjść poza
    dutychczas
    > poruszony obszar.

    No tak tak, ale jakos jak przyjmuje sie do pracy programistow (a cos na ten
    temat wiem :)) to pytanie o Clarion jest tak samo prawdopodobne jak o VMS.

    > Oczyście że Clarion do nich nie należy, bo można tworzyć przepiękne
    programy
    > w przepięknym Asemblerze. Przypomina mi to polemikę z polonistką, która
    > czepia się stylu napisania wypracowania.

    A tego to juz nie rozumiem.

    > Wskaż mi bardziej efektywne narzędzie któryn program kalibru fk napiszesz
    > miesiąc i w ciągu kilku minut przystosujesz do pracy bazami dBase'a,
    > Btrieva'a, MSSQLa, Oracle'a i in.

    Nie wskaze. Clarion jest bezdyskusyjnie najlepszy. Szkoda tylko, ze jakos
    nie za bardzo jest na niego zapotrzebowanie jak sie oglada oferty o prace.

    > Skąd ta liczba ? Czy sam CDN nie jest większy, a reszta kraju, a ilu
    > korzystających z Clariona jest w firmie rob177pl ?
    > Niezaprzeczalnie ferrari też nie jest najpopolarniejszym autem na świecie.

    No wlasnie - dlatego ruch wokol grupy alt.fura.maluch jest jakos wiekszy niz
    wokol alt.fura.ferrari, na gieldzie tez. Mechanik znajacy malucha dostanie
    prace w kazdym warsztacie (i tym lepszym, i tym gorszym) a ten od ferrari to
    juz w 3 w Polsce. Fakt, praca super, no ale jakos mala podaz.

    > Jeszcze zależy programowaniem czego. Trzeba mieć różne przygotowanie do
    > tworzenia softu typu fk i dla central telefonicznych, do obrabiarem
    > numerycznych, itd. To rob177pl musi rozważyć co go interesuje, jakie ma
    > przygotowanie, predyspozycje do takiej czy innej pracy. Twoja odpowiedź
    jest
    > raczej babska: nie bo nie.

    Nie, to jest odpowiedz kogos, kto realnie patrzy na swiat rynku pracy. Moze
    byc to i babska odpowiedz, ale lepiej babska ostroznosc niz macho na
    bezrobociu :)

    Wojtek