PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ciekawostka - sztampowa odpowiedz.

  • 1. Data: 2004-02-23 14:24:36
    Temat: Ciekawostka - sztampowa odpowiedz.
    Od: "Pacia" <p...@p...onet.pl>

    Oto treść maila jaki otrzymałam od firmy, do której złożyłam swoją
    aplikację.

    "
    Szanowna Pani Patrycjo!

    Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą pracy na stanowisku
    marchandiser'a działającego na terenie miasta Krakowa. Jednakże po
    przeanalizowaniu wszystkich otrzymanych dokumentów aplikacyjnych, uznaliśmy,
    iz nie skorzystamy z Pana kandydatury.
    Życzę Panu powodzenia w dalszych poszukiwaniach wymarzonej pracy.

    Z poważaniem
    T***** Ł*****
    (Kierownik ds. Klientów Sieciowych

    "

    To w końcu odpowiedzieli mi cz\y jakiemuś panu.

    Pozdraiwam

    Pacia

  • 2. Data: 2004-02-23 14:47:07
    Temat: Re: Ciekawostka - sztampowa odpowiedz.
    Od: "ww" <n...@m...adres>

    > To w końcu odpowiedzieli mi cz\y jakiemuś panu.

    Witaj
    Chyba nie oczekiwałaś, że do każdej aplikacji redaguje się osobną odpowiedź.
    Pewnie odpowiadającemu umkęła ta zmiana formy, może się zamyślił
    odpowiadając negatywnie na 500 aplikację na jedno stanowisko.
    Moim zdaniem należy się cieszyć z odpowiedzi jako takiej. Pracodawcy
    najczęście nie odpowiadają wcale lub zwodzą jak mogą.
    Tutaj masz przynajmniej jasną sytuację i nie robisz sobie złudnych,
    bolesnych czasem, nadziei.
    Pozdrawiam
    ww

  • 3. Data: 2004-02-23 14:55:56
    Od: "Pacia" <p...@p...onet.pl>

    Nie o to mi chodzi.
    Nie wiem czy zauważyłeś, ale w nagłówku ta osoba zwraca się do mnie per Pani
    a potem już per Pan
    Chodzi mi tylko o konserkwencję a jak coś to zawsze można napisać Pani/Pan.
    Pozdrowionka
    Pacia

  • 4. Data: 2004-02-23 16:38:36
    Od: Nathas <n...@o...pl>

    Pacia <p...@p...onet.pl> napisał:

    [chrup]
    > To w ko?cu odpowiedzieli mi cz\y jakiemu? panu.

    Oczywiscie ze Tobie Patrycjo.
    Ale niech sie Pan nie przejmuje i szuka dalej.
    ;]

    pozdr
    Nathas.

    --
    "Jeżeli w coś się nie wierzy to trudno to zobaczyć nawet gdy ma się to tuż
    przed oczami"

  • 5. Data: 2004-02-23 19:23:00
    Od: "sjopa" <sjopa@(wyborcza-zmien).pl>

    Pacia:

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale w nagłówku ta osoba zwraca się do mnie per
    > Pani a potem już per Pan
    > Chodzi mi tylko o konserkwencję a jak coś to zawsze można napisać
    > Pani/Pan. Pozdrowionka

    naprawde straszne rzeczy

    jak poszukasz pracy przez dwa lata to minie Ci ochota na zajmowanie sie
    pierdolami

    --
    sjopa

  • 6. Data: 2004-02-23 20:26:00
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Pacia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Oto treść maila jaki otrzymałam od firmy, do której złożyłam swoją
    > aplikację.
    >
    > To w końcu odpowiedzieli mi cz\y jakiemuś panu.

    Najwazniejsze, ze w ogole odpowiedzieli.
    Wiekszasc firm nie daje zadnych informacji, czy dokumenty dotarly i czy
    ktokolwiek rzucil na nie okiem.
    Mail z szablonu, ale przynajmniej ktos sie zainteresowal, ze kandydat czeka
    na informacje.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##