PracaGrupypl.praca.dyskusje[Ciekawosc] Pracownik, znajomosc jezykow obcych a kodeks pracy › Re: [Ciekawosc] Pracownik, znajomosc jezykow obcych a kodeks pracy
  • Data: 2006-03-24 19:16:55
    Temat: Re: [Ciekawosc] Pracownik, znajomosc jezykow obcych a kodeks pracy
    Od: "Mike" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie mam moją umowę pod ręką, ale wydaje mi się, że jest tam napisane coś
    takiego jak miejsce sądu.
    Taka firma (np. taka w której ja pracuję jest taką jak ty opisujesz) podała
    miejsce sądu w jej kraju.
    Więc tam możesz się sądzić, a jak nie znasz języka ......to
    powodzenia..........:)

    PS: Ostanio była rekrutacja. Na 30 podań było "tylko" 6 po rządanym języku,
    reszta po polsku i po angielsku. Więc szef tak czy inaczej zatrudni tylko
    tych z rządanym językiem w odpowiednim stopniu.