PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiekawa sytuacja... › Re: Ciekawa sytuacja...
    From: "Kasia Mikołajczyk" <k...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciekawa sytuacja...
    Date: Tue, 11 Mar 2003 14:36:41 +0100

    Użytkownik "Michal Sz." <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b4km1j$dhf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam taka sytuacje, ze bylem zatrudniony przez pewna firme dwa i pol
    > miesiaca(styczen - kwiecien),
    [ciach]
    > ale w pewnym momencie odzywa sie ta pierwsza firma z informacja
    > ze przez ich pomylke (w ksiegowosci) w ogole nie zostalem zwolniony... ze
    > nich w papierach bylem zatrudniony do konca roku, wszystkie ubezpieczenia,
    > zus itp. za mnie placili...

    Zaraz, zaraz... Placili ubezpieczenia, ale czy wszystkie? Te, ktore placi
    pracownik tez? Ale potwierdzen, ze dostales pensje nie maja? Tak sie
    domyslam, no bo skad?
    Czy to chodzi o zeszly rok? A czy PIT-11 do rozliczenia rocznego tez juz Ci
    dali? Podatek tez odprowadzali do urz. skarb. od kwietnia do konca roku?

    > Dali mi nowe swiadectwo pracy, stare im oddalem
    > bo mi sie to generalnie oplacalo... Tylko teraz nie wiem czy nie bede mial
    > problemow z ponownym zarejestrowaniem sie w Urzedzie Pracy, przeciez
    wedlug
    > moich papierow bylem jednoczesnie zatrudniony i rejestrowalem sie w
    Urzedzie
    > Pracy, czy moga z tego wyniknac jakies prawne konsekwencje dla mnie? Czy
    > ktos mial podobna sytuacje?
    Nie mialam. Nie rozumiem, jak to mozliwe, ze firma nie zauwazyla, ze placi
    za duzo tzw. ogolnie zus-u i to przez tak dlugi okres czasu. No chyba, ze ma
    baaaaardzo duzo pracownikow.
    A przedkladales w urzedzie pracy stare (to pierwsze) swiadectwo pracy?
    Zostawiales gdzies jego ksero, np. u kolejnego pracodawcy...?
    pzdr
    Kasia