PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiąża a zwolnienie z pracy › Re: Ciąża a zwolnienie z pracy
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciąża a zwolnienie z pracy
    Date: Sat, 21 Jun 2003 22:00:31 +0200

    Użytkownik "Patrycja" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bd2alr$h83$1@atlantis.news.tpi.pl...
    Jestem pracownikiem urzędu.Planuje mieć dziecko i będę na zwolnieniu
    lekarskim. Kierowniczka grozi mi zwolnieniem dyscyplinarnym z pracy,
    ponieważ nie darzy mnie sympatią a nie ma zadnych formalnych powodów do
    zwolnienia. Mam umowę na czas niekreślony i pracuję 3 lata.

    kobieta w ciazy faktycznie jest bardzo mocno chroniona i majac stwierdzana
    ciaze juz chyba od 2-o miasiaca powinnas byc "niezwalnialna" , ale dziwi
    mnie to, ze jestes tak pewna, ze twoja ciaza bedzie wymagala zwolnienia
    lekarskiego ( piszesz, ze to dopiero plany)?
    Jesli faktycznie stan zdrowia tego wymaga to jestes bezpieczna, natomiast
    jesli nie ma takiej kononiecznosci a ty bebnisz na lewo i prawo, ze jak
    tylko bedziesz mogla to idziesz na zwolnienie, to nie dziwie sie
    kierowniczce. (nawet jesli masz takie doswiadczenia np z poprzedniej ciazy,
    to powinnas byc dyskretniejsza, zwlaszcza, ze nie kazda ciaza ma taki sam
    przebieg)

    masz serwis w krorym chyba najwiecej na ten tamat w poradniku prawnym mozesz
    znalezc (nie wiem jak z aktualnoscia)

    http://www.podsercem.prv.pl/index.html