PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
    From: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciaza a praca
    Date: Thu, 3 Feb 2005 08:34:50 +0100

    Dnia 03.02.2005 Ziemowit <n...@p...adr> napisał/a:
    > ponad dwa lata na urlopie. Itp, itp, przyklady mozna mnozyc. Dodam tylko
    > ze kumpel poszedl z torbami. na 6 osob personelu 4 to byly kobiety,
    Hm. Dlatego ja, jakbym zatrudniał, tobym się 100 razy zastanowił, nim
    przyjąłbym kobietę na umowę o pracę. Jak jest zdolna i dobra, to ok,
    dzieło, zlecenie, FV. Ale _nie_ umowa o pracę.
    Oto, co wywalczyli obrońcy kobiet...

    > I teraz do pracodawcow - jak wy to kurcze wytrzymujecie? Mnie, mimo ze
    > nie mam firmy, jak to slysze zalewa jasna krew (panie - prosze oddychac)
    > jak slysze jak jedna kretynka(**) z druga kombinuje jak tu zyc na czyis
    > garnuszek.
    A po co ma żyć ze swojej pracy, skoro pp. politycy już postanowili, że
    nie musi? Oni to lubią i umią ;> - decydować o nieswoich pieniądzach.

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Z perspektywy kreta nieba nie ma, z perspektywy Nieba - kret to kretyn.