PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiaza a praca › Re: Ciaza a praca
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciaza a praca
    From: S <s...@o...pl>
    Date: Thu, 03 Feb 2005 03:11:57 GMT

    Ziemowit <n...@p...adr> wrote in news:ctrtgb$m6g$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > wszystkie postanowily sie rozmnozyc(*) w tym samym czasie. Efekt - okolo
    > kumpel ma jeszcze okolo 10tys dlugow.
    > I teraz do pracodawcow - jak wy to kurcze wytrzymujecie? Mnie, mimo ze
    > nie mam firmy, jak to slysze zalewa jasna krew (panie - prosze oddychac)
    > jak slysze jak jedna kretynka(**) z druga kombinuje jak tu zyc na czyis
    > garnuszek.
    >
    > * - tak nie lubie dzieci, prosze wziac to pod uwage.
    > ** - nie zamierzalem nikogo obrazac (to glownie do pan).

    Polska to kraj niewolnikow bez praw czlowieka i skazanych na wegetacje.
    Ty tez do nich biedaku nalezysz choc o tym jescze nie wiesz boc masz mozg
    wyprany porzadnie.
    Jak chcesz wiedziec jak to wyglada w normalnych panstwach to przyjrzyj sie
    nie tylko takiej Szwecji czy Kanadzie ale takze Korei Poludniowej ktora
    ostatnio otworzyla rzadowy program szerokiej pomocy panstwa dla ludzi
    decydujacych sie na potomstwo.
    Patrz, taka nie-chrzescijanska Korea, ktora (po azjatycku) kieruje sie
    czystym kapitalizmem i "bez sentymentow"! Widac panstwu sie oplaca wzrost
    demograficzny - wszak najwiekszym zasobem w XXI wieku beda ludzie!

    Ale kiedyz "polskie" wladze robily co dobrego dla swego panstwa i narodu?!

    --------