PracaGrupypl.praca.dyskusjeCiągłość umowy o dzieło › Re: Ciągłość umowy o dzieło
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ciągłość umowy o dzieło
    Date: Tue, 30 Nov 2004 21:29:50 +0100

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:coihrv$26d$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czyli dzialalnosc bezinwestycyjna. No to po co ty i twoja firma?

    Do znajdowania klientow.

    > Sie nie martw o Urzad Skarbowy. Martw sie o ekipe. Czlowiek zatrudniany na
    > po 2-3 umowy miesiecznie ma to do siebie, ze pewnego pieknego dnia moze
    > pokazac ci wala. Zrobi to kilka osob mniej wiecej w tym samym czasie (bo
    > np.
    > konkurencja sie bedzie rozwijac) i lezysz.

    Nie musi tak byc, jesli praca ma charakter dodatkowej i jest wykonywana
    przez osoby zatrudnione na etacie gdzie indziej. Ja bym zreszta nie
    powierzyla ani analiz fin., ani pisania wnioskow unijnych osobie, ktora nie
    jest gdzies zatrudniona na umowe, bo tego typu umiejetnosci sa na rynku
    poszukiwane i deklarowanie ich posiadania z jednoczesnym klopotem z
    zatrudnieniem jest co najmniej podejrzane.

    I.