PracaGrupypl.praca.dyskusjeChcecie to poczytajcie (długie) › Re: Chcecie to poczytajcie (długie)
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chcecie to poczytajcie (długie)
    Date: Mon, 16 Dec 2002 15:09:06 +0100
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.140

    "Wrangler" <a...@i...pl> wrote in message
    news:atkiah$6bh$1@news.tpi.pl...
    > Pracowałeś w małych kilku osobowych firmach, gdzie przyjmowano i zwalniano
    > kółko ?

    Hmmm.... tak.

    > Widziałeś jak ludzi się upierdala z byle powodu i szuka dziury w całym aby
    > wypieprzyć pod byle pozorem i podatków za niego nie zapłacić ?

    Widzialem jak sie ludzi upierdala. Z jakiego powodu (czy podatki czy cos
    innego) - nie wiem. Moze geba sie nie podobala?

    > Widziałeś jak szef molestuje kolężanki a jak nie chcą mu ... to je
    kolejngo
    > dnia z dycyplinarką wypieprza ?

    Nie mialem nieprzyjemnosci widziec podobnych zdarzen.

    > Ja to widzialem i przeszedłem w 3 firmach aleteż pracowałem w dużych gdzie
    > takich praktyk ise wyśmiewano, bo im to było dalekie. Tak ssamo Ty
    piszesz,
    > pracujesz w Banku wiec mało co wiesz i mało co widziałeś !!!!

    Skad wiesz co ja wiem i co widzialem? Myslisz ze jestes jakims guru, specem
    od cudzego nieszczescia?

    > Nie możesz więc nic powiedzieć, najpierw musisz trafic do 2-3 takich firm
    > dopiero wówczas zrozumiesz o czym piszę !!!

    Ja juz pracowalem w roznych firmach - od fizycznego po informatyka i
    widzialem rozne rzeczy, i wiem jedno - nie pracodawca jest chujem, bo
    pracodawca to nie jest jakies mityczne zwierze ktorym sie straszy malych
    Wranglerow, tylko czlowiek ktory jest nad toba. Jak masz pecha to trafiasz
    na fiuta, a jak masz fart to na wartosciowego goscia. Zawsze bedzie tak, ze
    ktos, czy to w pracy czy w szkole czy gdziekolwiek gdzie bedziesz zmuszony
    do przebywania z innymi ludzmi bedzie cie wpienial i bedzie ci bruzdzil -
    witamy w realnym zyciu. Lej na to bo osiwiejesz za mlodu.
    pozdr
    /p