PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chce zrezygnowac z pracy

  • 1. Data: 2004-05-15 08:00:52
    Temat: Chce zrezygnowac z pracy
    Od: "Wieniek" <j...@p...onet.pl>

    Witam!
    Moja zona ma przekichane w pracy. Jej szefostwo jest nie do zycia
    , ze nabawila sie nerwicy itp rzeczy, i juz nie chce wracac do firmy.
    Pytanie moje jest takie :
    w jaki sposob zrobic tak, aby zona w najmniej bolesny sposob (finansowo )
    rozstała sie z firmą. Chciała by jak najszybciej zrezygnowac, ale przy
    wlasnowolnej rezygnacji chyba nie przysluguje jej zasilek ??

    Co zrobic, aby jeszcze pociągąc kilka pensji a nastepnie przejsc na zasilek ?

    Czekam na porady i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-15 09:09:45
    Temat: Re: Chce zrezygnowac z pracy
    Od: "wlemac" <mw[nospam]@wlekus.com>

    Użytkownik "Wieniek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wlasnowolnej rezygnacji chyba nie przysluguje jej zasilek ??
    >
    > Co zrobic, aby jeszcze pociągąc kilka pensji a nastepnie przejsc na

    znalezc nowa prace

    wlemac

  • 3. Data: 2004-05-15 15:45:30
    Od: "Radagast" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Moja zona ma przekichane w pracy. Jej szefostwo jest nie do zycia
    > , ze nabawila sie nerwicy itp rzeczy, i juz nie chce wracac do
    firmy.(...)Co zrobic, aby jeszcze pociągąc kilka pensji a nastepnie przejsc
    na zasilek ?

    1. Wyluzować
    2. Ogłosić w pracy że idzie złożyć doniesienie do PIP i zakłada sprawę z
    powództwa cywilnego o mobbing
    3. Złożyć skargę w PIP
    4. Wszystko nagrywać na dyktafon, w nadziei ze nastąpi naruszenie dobr
    osobistych itp.
    5. Czekac _spokojnie_ na zwolnienie...

  • 4. Data: 2004-05-15 17:12:35
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Radagast" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powództwa cywilnego o mobbing
    > 3. Złożyć skargę w PIP
    > 4. Wszystko nagrywać na dyktafon, w nadziei ze nastąpi naruszenie dobr

    4.a Polozyc na biurku kodeks pracy w wydaniu o duzym czytelnym tytule i
    sluzyc wspolpracownikom chetnym nieproszonym doradztwem

    > 5. Czekac _spokojnie_ na zwolnienie...

    ---