PracaGrupypl.praca.dyskusjeChce zalozyc firme › Re: Chce zalozyc firme
  • Data: 2004-02-13 22:00:41
    Temat: Re: Chce zalozyc firme
    Od: "Darek 'Kobe' Dariush" <X...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak, ale nie martw sie sa plany zwiekszenia abonamentu

    Poprostu super - ale to Polska wiec sie nie dziwie :(

    > abonament jest taki sam dla wszystkich, jesli masz zarobku 700 zl to zysk
    > wyniesie 50 zl, moze zainteresuj sie jakas umowa zleceniem, albo o dzielo

    Chce sprzedawac troszke na aukcjach internetowych. Mam juz nawet pomysl co
    by mialo wziecie - Ale czy na aukcje internetowe wytstarczy umowa zlecenie
    czy o dzielo ? Jesli tak to co mam zrobic ?

    > nic z tych rzeczy, ulgi to masz na karnet do kina albo na MPK - 650 zl i
    > koniec

    :(

    PS: Co sadzicie o tym --> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=21235336
    Naprawde istnieje jakis sposob czy to jakis blef ??