PracaGrupypl.praca.dyskusjeChamstwo w rozmowie! › Re: Chamstwo w rozmowie!
    From: "Yawn" <y...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Chamstwo w rozmowie!
    Date: Sat, 8 Oct 2005 12:57:02 +0200

    > Nigdy 15 minut nie kosztowalo mnie 80zl.
    > Czy spotkaliscie sie z takim traktowaniem na rozmowach czy to dzis
    > normalne mnie na ZZL uczyli ze proces rekrutacji to swoistego rodzaju
    > reklama firmy, bo przeciez osoba ktora stara sie o dane stanowisko JEST
    > POTECJALNYM KLIENTEM i ma znajomych i rodzinne.

    Niestety, rozmowy kwalifikacyjne sa z reguly niesymetryczne. Oni rzadza - my
    reagujemy ladnie. Czasem taki manewr jest faktycznie celowy (zeby np.
    sprawdzic, jak zareagujesz w sytuacji zaskoczenia). Z tego, co piszesz,
    wynika raczej, ze po prostu mieli jakies plany. Plany nie wypalily (bo np.
    testy nie dotarly na czas), wiec zrobili, co umieli. To faktycznie
    irytujace. Ale, niestety, trzeba nauczyc sie ignorowac frustracje. Zdarza
    sie czesto nie tylko podczas rozmowy, ale zwlaszcza w pracy.
    Yawn