PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chalupnictwo

  • 1. Data: 2002-08-29 21:38:54
    Temat: Chalupnictwo
    Od: "Niesia" <n...@i...pl>

    Czy Wy tez tak mieliscie?
    Probowalam jakis czas temu szukac pracy chalupniczej, bo bedac kobieta
    zawsze wydaje mi sie, ze mam za malo pieniazkow i zniecierpliwiona takim
    stanem rzeczy wymyslilam sobie dodatkowy mini dochod. Zaczelam od gazety,
    oczywiscie. No i co?
    Wersja standardowa:
    - podany numer stacjonarny, a tam automatyczna sekretarka naklaniajaca po
    blizsze informacje do wykonania telefonu 0-700...
    - bez wiekszego trudu uzyskujesz adres na ktory trzeba
    a) zglosic zamiar podjecia wspolpracy
    b) wplacic pieniazki
    - otrzymujesz pierwszy informator wraz z informacja, ze jesli chcesz
    dowiedziec sie wiecej, nalezy wplacic na kolejny adres pieniazki
    - otrzymujesz nowy informator, a tam znowu obietnice roznego rodzaju wraz z
    adnotacja, iz w celu rozwiniecia tak pieknej znajomosci, musisz wplacic nowe
    pieniazki.

    No wiem, wiem. Naiwna jestem szalenie. Ciekawa jestem jak dlugo tak mozna
    korespondowac? A jakie Wy macie doswiadczenia?

    a.

  • 2. Data: 2002-08-30 06:29:45
    Temat: Re: Chalupnictwo
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Niesia" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wersja standardowa:
    > - podany numer stacjonarny, a tam automatyczna sekretarka naklaniajaca po
    > blizsze informacje do wykonania telefonu 0-700...

    Telefon 0-700 wskazuje wyraźnie że jest to jednoznaczne naciągnięcie,
    przeciez za takie połączenie już płacisz i to dużo, a naciągacz na tym
    zarabia.
    Z punktu widzenia bezrobotnego tacy ludzie to hieny, żerują na jego
    nieszczęściu.

    A o chałupnictwie to możesz pomarzyć.:-))))

    Wiesiek

  • 3. Data: 2002-08-30 07:50:32
    Od: "Axel D." <a...@f...com.pl>

    Niesia wrote:

    > Czy Wy tez tak mieliscie?

    CHALUPNICTWO TO JEDNA WIELKA ŚCIEMA !!!

    axel d.

  • 4. Data: 2002-08-30 09:06:59
    Od: "Mumin" <g...@p...onet.pl>

    Tak to działa.
    Gość się ogłasza w prasie, zakłada numer 0-700 (na którym
    oczywiście zarabia), dodatkowo panie na 0-700 informują
    o wpłaceniu pieniędzy na gość delikwenta, a dla ściemy wysyła
    folder.

    Sumy, które wpłacają naiwniacy są zbyt małe, aby zakładać
    sprawę w sądzie, a nawet jeśli zbierze się kilka oszukanych
    osób to zawsze oskarżony może powiedzieć iż są to pieniądze
    za informator.

    pzdr

  • 5. Data: 2002-09-06 20:26:18
    Od: "Futrzak" <f...@p...onet.pl>

    Wiecie co, ja też się dałam oszukać, ale to nie był o-7000 tylko komórka
    zwykła.Ale uważajcie na firmę z długopisami.Sami przeczytajcie:Dostałam już
    dwie oferty od tej samej firmy, która oferuje składanie
    długopisów obiecując odbiór itp. ble ble ble.
    W rzeczywistości firma przysyła tylko jeden długopis + kartkę papieru A4,
    tzw. "instruktaż pracy" (za jedyne:) 70,00 zł, które wcześniej wpłaca się
    przekazem!!!), na której znajduje się m.in. informacja, cytuję: "Tak jak
    pisaliśmy w naszej ofercie, mieliśmy wysłać materiały w postaci dokładnego
    instruktażu pracy i próbnego pakietu części do długopisu. Długopis w
    częściach wysłaliśmy za darmo, aby można stwierdzić jak prosto skręca się
    długopis. Opłatę pobraliśmy za nasze informacje, czyli za instruktaż pracy.
    Nasza firma ma zarejestrowaną działalność na <<usługi informacyjne>> i
    trudnimy się sprzedażą informacji, w jaki sposób można zorganizować samemu
    pracę przy skręcaniu i sprzedaży długopisów." (zachowałam dokładną pisownię
    i styl oryginału)
    Ta "informacja" jest zawarta w dalszej części kartki, i polega na poradzie,
    aby poszukać producenta długopisów, kupić od niego części, skręcić długopisy
    i samemu je sprzedawać; wcześniej oczywiście zarejestrować działalność
    gospodarczą (KOSZTY!!!!). TYLE TO JA WIEM SAMA !!! Poszukiwałam pracy, a nie
    abstrakcyjnych porad nie do wykonania.
    UWAŻAM, ŻE TAKA "INFORMACJA" TO OSZUSTWO !!!
    W dodatku firma proponuje w dalszej części "oferty" "Jeżeli ta propozycja
    jest dla Ciebie nieodpowiednia, możesz zostać naszym przedstawicielem i
    wysyłać naszą ofertę, tak jak Ty ją otrzymałeś".
    UWAŻAM, ŻE TA PROPOZYCJA TO JUŻ SZCZYT BEZCZELNOŚCI, GDYŻ JEST TO ZWYKŁE
    NAKŁANIANIE DO OSZUSTWA !!! Na zasadzie: zostałeś oszukany, to ty też
    oszukaj innych.
    Tyle tytułem ostrzeżenia wszystkich przed oszustami. Podaję jeszcze dane
    firmy:
    "Clean Business-Z"
    al. Jerozolimskie 145/19
    02-326 Warszawa,
    NIP: 526-105-12-23
    prezes: Bartłomiej Ryba

    --
    Futrzak

  • 6. Data: 2002-09-06 21:31:41
    Od: Rafal <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya Futrzak!

> [...]
    > przeczytajcie:Dostałam już dwie oferty od tej samej firmy, która
    > oferuje składanie długopisów obiecując odbiór itp. ble ble ble.
    [bla bla]

    Sorry, ale jezeli ktos wierzy w takie bajki, to jest sam sobie winien.
    Przykre, ale prawdziwe. A cwaniakow zawsze bylo wielu i zawsze wielu ich
    bedzie. Po prostu trzeba uwazac.

    --
    Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl