PracaGrupypl.praca.dyskusjeChałupnictwo › Re: Chałupnictwo
  • Data: 2002-01-28 17:22:59
    Temat: Re: Chałupnictwo
    Od: "Jacek Krupa" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiesław Wronowicz utrafił w sedno.Nie ma takich prac.Nawet jeśli napiszą Ci
    o całkowitej bezpłatności ,to po nawiązaniu korespondencji poproszą o
    przysłanie np.49,90zł na pokrycie kosztów i wtedy dopiero przyślą pare
    kartek zkserowanych
    pn."Instrukcja..."wartych1,50zł.Jak sobie policzysz różnicę cen,która
    zostaje w kieszeni od jednego tylko naiwnego,to zobaczysz ,że miesięcznie
    zostaje w kieszeni
    całkiem niezła sumka.Pieniądze wysyłasz mu oczywiście na skrzynkę pocztową.
    Haczyk jest właśnie w tym ,że ja nie jestem oszustem a ten kto Ci wysłał
    ofertę jest nim i żeruje na ludziach łaknących pracy.Oszukani zazwyczaj
    wstydzą przynać się,że padli ofiarą oszusta.

    --
    Jacek z Nowego Sącza
    Użytkownik Robert <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych